ترس یک مقام صهیونیست:

این توافق بدتر از توافقی قبلی است!

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما یک طرف توافق با ایران نیستیم، اما به شرکایمان درباره ابعاد مختلف این توافق هشدار داده ایم و از زمان باقی مانده برای فراهم کردن زمینه های استفاده از گزینه نظامی استفاده می‌کنیم.

این توافق بدتر از توافقی قبلی است!

به گزارش مستقل آنلاین؛ یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: توافق هسته‌ای در حال انجام با ایران، بدتر از توافقی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در سال ۲۰۱۸، از آن خارج شد.

"آلن شوستر" معاون وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در گفت‌ وگو با کانال ۱۲ اسرائیل خاطرنشان کرد: سازمان امنیت اسرائیل (رژیم صهیونیستی /موساد) به شدت نگران وضعیت موجود در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران است.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما یک طرف توافق با ایران نیستیم، اما به شرکایمان درباره ابعاد مختلف این توافق هشدار داده ایم و از زمان باقی مانده برای فراهم کردن زمینه های استفاده از گزینه نظامی استفاده می‌کنیم.

پیشتر، "یائیر لاپید" نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی نیز در اظهارات مشابهی، توافق هسته ای احتمالی کنونی را بدتر از توافق قبلی اعلام کرده بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا سه روز پیش در پی افزایش تحرکات سران رژیم صهیونیستی در آستانه رسیدن مذاکرات رفع تحریم ها به خط پایان که در انتظار تصمیم سیاسی واشنگتن است، اعلام کرد کشورش با شرکای اسرائیلی خود درباره برجام اختلافات تاکتیکی دارد.

"ند پرایس" در پاسخ به سوالی درباره ارسال پیام یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به کاخ سفید گفت: شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم، اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم.

دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌های ایران پس از وقفه‌ای پنج‌ ماهه ۱۳ مردادماه در شهر وین آغاز شد و این مذاکرات پس از چهار روز  ۱۷ مرداد ماه با بازگشت هیات ها به پایتخت ها پایان یافت.

برگزاری این دور از مذاکرات در پی آن صورت گرفت که مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در روزنامه فایننشال‌تایمز ادعا کرد بسته پیشنهادی جدیدی روی میز گذاشته که شامل راهکارهای به روز درباره رفع تحریم‌ها و گام‌های هسته‌ای ایران است./ ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها