روسیه به توافق خوشبین است!

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین برای احیای برجام نوشت که دلایل بیشتری برای خوش بینی نسبت به گذشته (برای احیای برجام) وجود دارد.

روسیه به توافق خوشبین است!

به گزارش مستقل آنلاین؛ سفیر روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی وین و نماینده این کشور در مذاکرات احیای برجام تاکید کرد که به نتیجه رسیدن این مذاکرات به چگونگی واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران دارد.

میخاییل اولیانوف در واکنش به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در توییتر خود نوشت: این بار دلایل بیشتری برای خوش بینی نسبت به گذشته (برای احیای برجام) وجود دارد. در دفعات گذشته انتظارات برآورده نشده بود.

وی افزود: این بار اما شانس بیشتری برای عبور از خط پایان مذاکرات وین وجود دارد. نتیجه نهایی به چگونگی واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: برای اولین بار در ماه‌های گذشته، از روز سه‌شنبه خوش بینی فزاینده‌ای در بین مقامات اروپایی در زمینه احیای قرارداد اتمی با ایران و توافق بین ایران و آمریکا وجود دارد.

 

توییت نماینده روسیه

 

ایران شامگاه دوشنبه پاسخ‌های رسمی و نوشتاری خود را به طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا در زمینه احیای برجام برای طرف اروپایی ارسال کرد. این اتحادیه پاسخ‌های ایران را «سازنده» توصیف کرده و به نوعی توپ در زمین آمریکاست که با انعطاف پذیری خود، این توافق احیا شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها