توسعه پیشکش، باید تلاش کنیم مملکت را حفظ کنیم

به قدری در مشکلات دست و پا می‌زنیم که دیگر توسعه کشور مهم نیست. اول باید ایران را حفظ کنیم!

توسعه پیشکش، باید تلاش کنیم مملکت را حفظ کنیم

به گزارش مستقل آنلاین هاشمی طبا گفت: انتظار بیهوده‌ای است که بخواهیم دولت رئیسی، مسائل را حل کند. دیگر به فکر توسعه نیستیم، فقط در اندیشه حفظ کشوریم. 

مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت:

نمی‌توان انتظار داشت همه مسائل کشور و به‌خصوص مسائل زیستگاهی را این دولت حل کند؛ اما باید انتظار داشت که پیکان حرکت دولت و حکمرانی در جهت مقابله با این مسائل و درک حل آن باشد که چنین امری مشاهده نمی‌شود؛ بلکه اولویت‌ها کاملا به دست فراموشی سپرده شده است.

اگر این دولت هشت سال در مسند قرار گیرد و حتی بتواند به‌نوعی مرهمی بر مسئله معیشت مردم بگذارد و در عین‌حال پس از هشت سال کشور را بدحال‌تر تحویل دهد، چه باید کرد؟ 

مدت‌ها بود که در مورد توسعه ایران و چگونگی آن بحث بود. اینک تقریبا از توسعه گذر کرده‌ایم و به حفظ ایران بسنده کرده‌ایم که آن هم سرنوشت مبهمی دارد.‌ این سنت سیئه که مسئولان قاعد، در پی اصلاح نیستند، موجب می‌شود که بار و فشار حوادث بر دوش بسیجیان قائم می‌افتد و البته این تحمل بار نمی‌تواند دائمی و ثمربار باشد و تنها آن‌گاه ممکن‌ است که مسئولان نیز قائم باشند و اولویت‌ها را با قوه دراکه معلوم کنند و با شجاعت درخصوص آنها تصمیم‌گیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها