حالا که آمریکا به برجام نیاز دارد باید دست از زیاده خواهی بردارد

این آمریکاست که به برجام نیاز دارد پس بهتر است که ما را امتحان نکند و دست از زیاده خواهی بردارد.

حالا که آمریکا به برجام نیاز دارد باید دست از زیاده خواهی بردارد

به گزارش مستقل آنلاین خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: دولت انقلابی سفره مردم را به برجام گره نزده است و در عین حال در مذاکرات برجام از حق مردم دفاع می کند.

حجت الاسلام محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: خوشبختانه مسئولان کشور مسائل اقتصادی را به جریان مذاکرات گره نزدند و مسیر خنثی‌سازی را دنبال می‌کنند. نظام تصمیم گرفته پای مسئله خنثی‌سازی تحریم‌ها بایستد. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز با قدرت اجرایی می‌شود. اخیرا نیز خبرهای شورانگیزی در خصوص فعال‌سازی چرخه غنی‌سازی شنیدیم که جای تشکر دارد. ما با قوت مسیر خود را ادامه داده و از حقوق ملت دفاع می‌کنیم.

وی گفت: تیم مذاکره‌کننده نیز برای رفع تحریم‌ها عازم وین شدند و ان شاءالله با مواجهه عاشورایی و مدیریت عاشورایی قاطعانه از منافع کشور و مردم پاسداری می‌کنند. ما نیز به دشمنان و آمریکای جهان‌خوار می‌گوییم که ایران را امتحان نکنید. اگر نیاز به مذاکره دارید که قطعا نیز دارید با شرایط این ملت کنار بیایید و دست از زیاده‌خواهی‌ها بردارید.

وی افزود: اگر گام اول قیام برای خداست آنچه که به قیام خدایی قوام می‌دهد و آن را حفظ می‌کند استقامت و مقاومت است. بعد از آنکه برای خدا قیام کردید انواع امتحان‌ها به سراغ شما می‌آید. گاهی ترس و گاهی گرفتاری‌های اقتصادی، اجتماعی و گاهی جنگ است. اما در نهایت انسان مومن فاتح است. ملت ایران بعد از پیروزی در انقلاب حسینی با این امتحان‌ها مواجه شد اما تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است. هیچ راه دیگری وجود ندارد. بعد از آنکه در مسیر الهی گام برداشتیم نوبت استقامت فرا می‌رسد.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: مقاومت بزرگترین درسی بود که امام حسین (ع) در عالی‌ترین درجه انجام داد و پیش روی همه آزادی‌خواهان و مومنان جهان قرار داد. ملت ما نیز در تمام این سال‌ها با هدایت امام راحل و امام حاضر با مقاومت در برابر همه فشارها و سختی ها ایستاد. محرم جامعه ما را انسجام می‌بخشد و امید را در دل مومنان روشن کرده و منجر به تجدید عهد با امام حسین (ع) ‌می‌شود. از شگفت‌انگیزترین صحنه‌های عاشورا که در روز هفتم در مجالس حسینی از آن صحبت می‌کنند و آسمان‌ها و زمین به اعجاب هستند مربوط به حضرت علی‌اصغر (ع) است. امروز در مصلای امام خمینی (ره) نیز برنامه پرفضیلتی با عنوان «شیرخوارگان حسینی» برگزار شد که آثار تربیتی فوق‌العاده‌ای دارد./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها