سید احمد حسینی خراسانی:

باید با جان و دل برای مجد و عظمت نظام شکرگذار باشیم

به برکت این شوکت و محبت الهی باید با جان و دل برای مجد و عظمت بیشتر نظام شکرگذار باشیم.

باید با جان و دل برای مجد و عظمت نظام شکرگذار باشیم

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در جمع نمازگزاران تبریز اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد: به برکت این شوکت و محبت الهی باید با جان و دل برای مجد و عظمت بیشتر نظام شکرگذار باشیم.

وی یادآور شد: روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که 2 رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تبریز و جایگاه آن در کشور گفت: امام جمعه تبریز نیز یادگار علمای تبریزی همچون قاضی طباطبایی (ره) که از چهره‌های مورد ارادت و مورد محبت هستند و همچنین شهید مدنی و دیگران علما هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها