راه‌کار محسن هاشمی رفسنجانی بازگشت به عقلانیت است

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و فرزند رئیس جمهور دوره‌های پیشین گفت که یکی از اهداف انقلاب این بود که هم دین به ما بدهد و هم دنیا را.

راه‌کار محسن هاشمی رفسنجانی بازگشت به عقلانیت است

سرویس سیاست آنلاین: محسن هاشمی رفسنجانی پسر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی است. او علاوه بر اینکه 13سال ریاست هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت مترو تهران را برعهده داشت، در حال حاضر رئیس شورای شهر تهران نیز است.

بعد از اینکه در دوره چهارم انتخابات شورای شهر اسلامی مغلوب محمد باقر قالیباف شد، در دوره پنجم این انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان نفر اول لیست امید معرفی شد و توانست بیشترین آرا را کسب کند.

عقلانیت راه‌کار محسن هاشمی رفسنجانی است

محسن هاشمی رفسنجانی در واکنش به حال و احوال اینروزهای جامعه در توئیتی نوشته است: یکی از اهداف انقلاب را می توان در مطلع سرودملی نخست انقلاب جستجو کرد: شد جمهوری اسلامی بپا که هم دین دهد، هم دنیا به ما اگر اینک با پدیده هایی نظیر فقر، بیکاری، حاشیه نشینی، اعتیاد و بزهکاری بیش از استاندارد جهانی مواجه‌ایم، نتوانسته‌ایم دنیای مردم را درحد مطلوب تامین کنیم.

هاشمی رفسنجانی افزود: اگر با دین‌گریزی، عدم پایبندی به احکام و اپیدمی شدن دروغ، فساد، ربا و خلاف در جامعه و اداره کشور مواجه‌ایم یعنی در تحقق جامعه دینی مطلوب هم ناکام مانده‌ایم راهکار بازگشت به عقلانیت است. ویژگی تشیع نسبت به سایر مذاهب و ادیان، به رسمیت شناختن عقلانیت جهت حل مسایل زندگی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها