با نوشیدن این دمنوش به راحتی لاغر شوید

اگر می خواهید امسال خود را برای کاهش وزن و سلامتی بهینه آماده کنید، چای ریشه قاصدک یک درمان عالی است.

با نوشیدن این دمنوش به راحتی لاغر شوید

وقتی به نوشیدن یک چای گیاهی فکر می کنیم، معمولاً افکار آرام بخش به ذهنمان خطور می کند. تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهد که گیاهان خیسانده شده می توانند استرس را کاهش داده و خواب را بهبود بخشند. با این حال، برخی از چای ها می توانند کارهای بسیار بسیار بیشتری انجام دهند. این شامل چای قاصدک است که مملو از مواد مغذی گیاهی تقویت کننده سیستم ایمنی است. و اگر می خواهید امسال خود را برای کاهش وزن و سلامتی بهینه آماده کنید، چای ریشه قاصدک یک درمان عالی است.

عملکرد کبد را بهینه می کند

فلاونوئیدهای موجود در چای ریشه قاصدک (یک دم کرده گیاهی خاکی و تلخ) برای شکستن رسوبات چربی و التیام سلول های آسیب دیده در کبد عمل می کند. این توانایی اندام را برای پردازش سموم و سوزاندن چربی برای سوخت بهبود می بخشد. در مجموع، این اثرات به افرادی که این نوشیدنی را مصرف می‌کنند کمک می‌کند تا 30 درصد سریع‌تر از کسانی که این نوشیدنی را مصرف نمی‌کنند وزن کم کنند.

پلی فنول های موجود در چای از ذخیره چربی جلوگیری می کند

محققان کره ای در تحقیقات و تمرینات تغذیه گزارش می دهند که نوشیدن چای ریشه قاصدک می تواند به جلوگیری از افراط و تفریط به دور کمر شما به اندازه داروی کاهش وزن Orlistat کمک کند. اعتبار به پلی فنول های دم کرده می رسد. این ترکیبات گیاهی فعالیت آنزیم مورد نیاز برای تجزیه چربی در طول هضم را مسدود می کنند و از جذب تا 25 درصد چربی مصرفی جلوگیری می کنند.

می تواند به شستشوی چربی های کاذب کمک کند

بر اساس تحقیقات در مجله طب مکمل، ریشه قاصدک حاوی ترکیبات دیورتیک است که کلیه ها را تحریک می کند تا وزن اضافی آب را آزاد کنند. نتیجه: زنانی که چای می نوشند می توانند تا 5 پوند و دو اینچ شکم را در 48 ساعت آب بکشند.

در مورد چای های سالم دیگر کنجکاو هستید؟ فواید درمانی چای سبز (کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه!)، چای زنجبیل و هفت دم کرده خوشمزه دیگر را بررسی کنید.

 

منبع: www.womansworld.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها