انواع برند ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان یک روش بی نظیر می‌ باشد که افراد را از مشکل نداشتن دندان رهایی بخشیده است. البته این روش آنطور که نشان می دهد راحت نیست و سختی های خود را دارد. همچنین با درد و خونریزی و دوره نقاهت طولانی همراه است. در نظر داشته باشید امروزه برند های مختلفی از این محصول در داخل کشور وجود دارند. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با انواع برندهای کره ای این محصول صحبت کنیم. پس اگر به این موضوع علاقه مند هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

implant1

                                                                       ایمپلنت دندان

روش ایمپلنت یک راه عالی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته

ایمپلنت دندان و روش انجام آن کاری تخصصی و سخت می باشد که تنها از عهده دندانپزشکان با تجربه و کاربلد بر می آید. این روش که بسیار به انسان ها کمک کرده است، توانسته جای خالی دندان های از دست رفته شان را پر کند. ایمپلنت دندان روشی تقریبا جدید می باشد که در تمام دنیا از آن استفاده می شود. کشور های مختلفی در ساخت ایمپلنت ها پیشتاز هستند.‌کشور هایی مانند آمریکا، آلمان، سوئیس، کره و حتی ایران نیز در ساخت این محصول دستی بر آتش دارند.

 می توان آمریکا را از نظر کیفیت و مواد اولیه به کار رفته جزو رتبه برتر دانست. بعد از آن کشورهای اروپایی هستند که رتبه دوم را از آن خود کرده اند. البته برندهای کره ای نیز جزو محصولات با کیفیت و رده نسبتا بالایی هستند. باید در نظر داشت که کیفیت و برند ایمپلنت دندان با توجه به هزینه ای که بیمار مد نظر دارد انتخاب می شود. اما می توان گفت بعضی از برند های کره ای قیمت مناسبی دارند که افراد می توانند از آنها استفاده کنند و نتیجه خوبی بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع ایمپلنت کره ای بپردازیم و شما را با مدل های مختلف آن آشنا کنیم.

بررسی انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان کره ای نیز مانند سایر محصولات هم سطح عالی و هم سطح متوسط و معمولی دارد در ادامه به معرفی انواع این برندهای کره ای می پردازیم.

برند osstem: می توان ایمپلنت آستم را تنها برند ایمپلنت کره ای دانست که دارای تاییدیه جهانی است و از نظر کیفیت کاملا می تواند با برند های خوب اروپایی رقابت کند. این برند جزو ۱۰ برند خوش نام در سطح جهان می باشد که از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

implant2

                                                                         ایمپلنت دندان

برند dentium: می توان این برند را جزو پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای ایمپلنت دندان در ایران دانست. افراد زیادی در کشور ما از این ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و راضی بوده اند. این محصول توانسته است مقام دوم را به دست آورد و جزو محصولات معتبر قرار بگیرد. البته قیمت مناسب این محصول نیز سبب افزایش محبوبیت آن شده است.

برند megagen: ایمپلنت مگاژن توسط شرکت ایمپلنت اشترومن خریداری شد و بعد از آن از‌ محبوبیت بالایی برخوردار گردید.  این محصول نیز در کشورهای اروپایی ساخته و استفاده می شود و تنها محدود به کشور کره نمی باشد. 

برند Dio: مالکیت این برند در دست یک شرکت معروف آمریکایی به نام دنس پلی آمریکا می باشد. می توان این محصول را در رتبه دوم برند های کره ای از نظر قیمتی دانست و جزو یکی از گران قیمت ترین محصولات می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دیگر برندهای ایمپلنت دندان کره ای بپردازیم.

ادامه بررسی برند های ایمپلنت دندان کره ای

در بالا به چند مورد از ایمپلنت دندان کره ای پرداختیم. حال به ادامه این مطلب می پردازیم.

برند neo biotech: این برند در ایران به اسم سی ان سی وجود دارد و شناخته می شود. پزشکان زیادی به علت قیمت مناسبی که دارد آن را به بیماران خود پیشنهاد می دهند و به علت همین قیمت پایین طرفداران زیادی در ایران دارد.

برند dentist: این برند را زیاد به بیماران پیشنهاد نمی کنیم. زیرا جزو محصولات رده متوسط است که در حین کار و بعد از نصب برای بیمار مشکلات زیادی به وجود می آورد. اما امروزه متخصصین توانسته اند سطح این برند را به برند سی ان سی نزدیکتر کنند و کمی در  کیفیت آن تغییر ایجاد نمایند.

ایمپلنت یوفیت: می توان این محصول را نیز جزو محصولاتی در سطح متوسط دانست. البته این برند توانسته است مشکلات گذشته ایمپلنت ها را حل کند و باعث شود فشار های ناشی از جویدن غذا به صورت درست و مساوی تقسیم شود. 

در بالا به بررسی چند نمونه از برند های ایمپلنت دندان کره ای پرداختیم. این برند ها را می توان جزو معروف ترین محصولات کره ای دانست که در سطح جهان بیشتر شناخته شده هستند. با شناخت بهتر در این زمینه افراد می توانند ایمپلنت دندان با کیفیتی انتخاب کنند و تا سالیان سال از آن بدون هیچ‌ مشکلی استفاده کنند.

implant3

                                                                             ایمپلنت دندان

جمع بندی در رابطه با ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت دندان یک روش عالی و کارآمد برای افراد بود تا بتوانند دندان های از دست رفته خود را به سرعت و با کم ترین ناراحتی ترمیم کنند. این روش توانسته است میلیون ها انسان را که با این مشکل دست به گریبان بوده اند رهایی بخشد و باعث ایجاد آسودگی برای آنها شود. با کمک علم و پیشرفت تکنولوژی امروزه بیشتر مشکلات به راحتی قابل حل میباشد. اما بهتر است قبل از اینکه بیمار تصمیمی بگیرد و یا دست به اقدامی بزند در رابطه با‌ دندانپزشکی که می خواهد با او کار انجام دهد تحقیق کند. دندان پزشک باید بسیار با تجربه و متبحر باشد. پزشک با تجربه می تواند با بهترین تصمیم مشکلات افراد را برطرف کند و نتیجه ای شگفت انگیز برای بیماران خود رقم بزند. نتیجه ای که باعث شود شخص تا آخر عمر دیگر در این زمینه مشکلی نداشته باشد.

حتما به یاد داشته باشید اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید باید برندی با کیفیت انتخاب کنید زیرا این محصول قرار است تا سالیان طولانی همراه شما باشد و نقش یک دندان واقعی را برای شما ایفا کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها