ایمپلنت برزیلی

امروزه کشورهای مختلفی در زمینه تولید ایمپلنت دندان وجود دارند و هر کدام از کشورها دارای برندهای گوناگونی می باشند که هر کدام از این ایمپلنت ها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشد

امروزه کشورهای مختلفی در زمینه تولید ایمپلنت دندان وجود دارند و هر کدام از کشورها دارای برندهای گوناگونی می باشند که هر کدام از این ایمپلنت ها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشد که امروز قصد داریم به بررسی ایمپلنت برزیلی از لحاظ کیفیت و قیمت ایمپلنت بپردازیم.

implant1

 

ایمپلنت دندان چیست ؟

از دست دادن دندان می تواند یک اتفاق تلخ برای هر فرد باشد که به طور مستقیم بر روی زیبایی ، جویدن و تکلم فرد تاثیر بگذارد. درمان های متفاوتی برای جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارد که بهترین این درمان ها ، ایمپلنت دندان می باشد.

ایمپلنت دندان شباهت بسیار زیادی به دندان طبیعی فرد دارد و از لحاظ ساختار و همچنین کارکرد مانند دندان طبیعی عمل می کند. در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم وجود دارد که نقش ریشه دندان را ایفا می کند.

این پایه ایمپلنت در درون استخوان فک قرار می گیرد و به علت سازگاری بالایی که با بدن انسان دارد، به استخوان فک جوش می خورد. سپس اباتمنت و روکش بر روی این پایه قرار می گیرد. روکش ایمپلنت نیز همانند تاج دندان می باشد و انواع مختلفی دارد که از لحاظ استحکام و زیبایی با یکدیگر متفاوت می باشند.

ایمپلنت های برزیلی

امروزه ایمپلنت های در برند های گوناگون و کشور های مختلفی در حال ساخت است که هرکدام از این ایمپلنت ها سیستم مخصوص به خود ، کیفیت و قیمت مختلفی با یک دیگر دارند. برخی از کشور های سازنده ایمپلنت که در کشور عزیز ما وجود دارند شامل :

  • سوئیسی
  • کره ای
  • آلمانی
  • آمریکایی
  • برزیل

implan2

برزیل نیز یکی از کشور های سازنده ایمپلنت دندان می باشند و دو برند معروف سازنده ایمپلنت در این کشور به شرح زیر است

  • ایمپلنت سوئیسی - برزیلی نئودنت
  • ایمپلنت S.I.N

ایمپلنت نئودنت

تاریخ تاسیس ایمپلنت نئودنت 1993 می شود و این شرکت در 23 آگوست در شهر کورتابا شروع به فعالیت کرد و بنیان گذار نئودنت آقای Geninho thome می باشد.

این شرکت در تاریخ 2001 شروع به تولید گسترده ایمپلنت کرده و در سال 2015 به شرکت اشترومن پیوست. این تاریخ نقطه شروع پیشرفت چشم گیری ایمپلنت نئودنت می باشد و در رده های بالا ایمپلنت های جهان قرار می گیرد.

شرکت ایمپلنت اشترومن یکی از بهترین برند های ایمپلنت در جهان می باشد و در شهر بازل سوئیس قرار دارد و با تیم تحقیقاتی بسیار قوی به نام ITi  همیشه دارای بالاترین تکنولوژی های ایمپلنت در جهان می باشد.

ایمپلنت نئودنت دارای کیفیت و هزینه بسیار مناسبی بوده و دارای گواهینامه های معتبر جهانی اعم  CE FDA ،ISO می باشد.

ایمپلنت های نئودنت دارای سه خط تولید می باشد :

  • Grand Morse
  • Cone Morse
  • Zygomatic

ایمپلنت برزیلی S.I.N

شرکت S.I.N  در سال 2003 سال آغاز به فعالیت نموده است و از دسته ایمپلنت های مدرن قرار گرفته است که در کشور بزریل تولید می شود. ایمپلنت SIN  به اندازه ایمپلنت های نئودنت شناخته شده نمی باشد.

شرکت ایمپلنت SIN  تمام محصولات خود را با استفاده فناوری های پیشرفته ، مواد اولیه با بالاترین کیفیت و پشتوانه عملی بالا که با همکاری با دانشگاه های بزرگ جهان انجام شده است ، تولید می کند. شرکت ایمپلنت SIN   با موسسات تحقیقاتی زیر ، تحقیقات خود را روی محصولات خود انجام می دهد.

تحقیق و توسعه محصولات با مشارکت موسسات تحقیقاتی معتبر (NYU-USA، Chalmers – سوئد، USP-برزیل، دانشگاه آرهوس – دانمارک، KU Lueven – بلژیک، دانشگاه Malmo – سوئد، UNESP – برزیل، USP – برزیل، UFU – برزیل ، SLMandic - برزیل، در میان دیگران).

آیا کشور سازنده ایمپلنت نشانه کیفیت بالای آن ایمپلنت می باشد ؟

همانطور که گفته شد امروز برند های متفاوت در ساخت ایمپلنت دندان وجود دارد و به طور مثال به عنوان ایمپلنت سوئیسی ، ایمپلنت های امریکایی یا کره ای شناخته می شود اما تنها دقت به کشور سازنده ایمپلنت دندان کافی می باشد ؟

در جواب این سوال باید گفته شود که خیر.  کیفیت ایمپلنت بستگی به تکنولوژی و کیفیت ایمپلنت ساخته شده دارد و مربوط به برند سازنده آن می باشد. برای شناخت ایمپلنت خوب باید به بررسی تکنولوژی ساخته شده ایمپلنت ، متریال پایه ، درصد موفقیت و سابقه آن رجوع کرد.

بهترین راه شناخت برای ایمپلنت ها توسط فرد ، مشورت با متخصص ایمپلنت ، ضمانت ایمپلنت ، اصالت و گواهینامه های استاندارد ایمپلنت دندان می باشد.

آیا ایمپلنت برزیلی خوب است  ؟

همانطور که گفته شد ایمپلنت های نئودنت و SIN  از ایمپلنت های برزیلی می باشند و ایمپلنت نئودنت یکی از زیر مجموعه شرکت اشتومن می باشد. این ایمپلنت در رده های جهانی از 10 شرکت برتر بوده و ایمپلنت های آن دارای درصد موفقیت بالا می باشد و این ایمپلنت برای افرادی که قصد انجام این درمان را دارند ، توصیه می شود.

ایمپلنت دندان ساخته کدام کشور خوب است ؟

کیفیت ایمپلنت های دندان بسته به کیفیت تولید و تکنولوژی برند سازنده آن دارند. به طور کلی کشورهای سوئیس ، آمریکا ، کره و بزریل دارای دانش بالایی در ساخت ایمپلنت دندان هستند اما شما نباید تنها به این موضوع اکتفا فرمائید.

برند سازنده ایمپلنت دندان باید از لحاظ کیفیتی چک شده باشند و برای شناخت بهترین ایمپلنت دندان موضوع حتما باید از یک متخصص ایمپلنت مشورت بگیرید و سابقه یا موفقیت این ایمپلنت را چک فرمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها