دیدنی های کوش آداسی ترکیه کدامند؟

سواحل و تفریحات ساحلی، تمام جاذبه های کوش آداسی نیست. پس از سایر دیدنی های کوش آداسی غافل نشوید. در اطراف کوش آداسی ده ها جاذبه باشکوه وجود دارد که منتظر بازدید شما هستند.

دیدنی ‌های کوش آداسی ترکیه کدامند؟

 

دیدنی های کوش آداسی برای گردشگرانی که به بازدید از این شهر ساحلی می آیند بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب به بررسی دیدنی های شهر کوش آداسی می پردازیم.

در امتداد دریای اژه ترکیه، شهر تفریحی و زیبای کوش آداسی قرار دارد. این شهر یکی از بهترین مقاصد ساحلی ترکیه محسوب می شود و بازدیدکنندگان می توانند از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن بازدید کنند و از تفریحات فراوان آن لذت ببرند. در کوش آداسی رستوران‌های بی‌شماری با چشم‌اندازهای رویایی از دریا وجود دارد. همچنین در سواحل شنی طولانی که در آن از غروب طلایی آفتاب نمایان است، امکانات زیادی برای تفریح خانوادگی ​​با بچه‌ها وجود دارد.

نمایی از شهر زیبای کوش‌آداسی ۱نمایی از شهر زیبای کوش‌آداسی

 

دیدنی‌های کوش‌آداسی کجاست؟
 

سواحل و تفریحات ساحلی، تمام جاذبه های کوش آداسی نیست. پس از سایر دیدنی های کوش آداسی غافل نشوید. در اطراف کوش آداسی ده ها جاذبه باشکوه وجود دارد که منتظر بازدید شما هستند. این دیدنی ها شامل معابد باستانی، شهرهای قدیمی، مساجد خیره کننده، غارهای افسانه ای و بسیاری موارد دیگر می شود که می توانید در تور کوش آداسی از آن ها بازدید کنید. بنابراین، اگر به کوش آداسی سفر می کنید، بهتر است چند روزی را در اینجا بگذرانید و دیدنی های کوش آداسی را که در ادامه معرفی می کنیم کشف کنید.

شهر باستانی افسوس

شهر باستانی افسوس تنها 2.5 کیلومتر و 6 دقیقه با ماشین از کوش آداسی فاصله دارد. این شهر بزرگ و زیبا از دوران یونانی-رومی که حدود 3000 سال پیش تأسیس شد، یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی ترکیه و بزرگترین جاذبه منطقه است. این شهر در دوران شکوفایی خود خانه حدود 250000 نفر بود و از آنجایی که بندری دریایی داشت، مرکز تجاری مهمی بود.

همچنین به لطف معبد آرتمیس که به افتخار الهه یونانی آرتمیس (دیانای رومی) ساخته شده بود، در سراسر دوران هلنیستی و رومی یک معبد مشهور و بزرگ بود. این کشور از دوره های رونق در حدود 1300 سال برخوردار بود، حتی قبل از فروپاشی آن در دوره بیزانس به پایتخت آسیای صغیر تبدیل شد.

قسمت اعظم افسوس ویرانه شده است، اما شهر بندری باستانی هنوز به اندازه‌ای است که کنجکاوها را خیره کند. آمفی تئاتر باستانی با ظرفیت ۲۵۰۰۰ نفر، کتابخانه سلسوس و معبد هادریان از جاذبه های این منطقه است.

شهر باستانی افسوس- ۲

شهر باستانی افسوس

 

پارک آبی آدالند کوش آداسی

اگر با خانواده خود سفر می کنید و می خواهید تجربه گشت و گذار خود را با هیجان و افزایش آدرنالین شروع کنید، پارک آبی آدالند بهترین مکان است. این پارک تفریحی مناسب برای خانواده ها است و دارای تفریحات جذاب برای جویندگان هیجان است، از جمله «طولانی‌ترین سرسره خانوادگی جهان» به ارتفاع حیرت‌انگیز 406 متر (Water Coaster).

همچنین دو سرسره 360 درجه، سرسره ای با ارتفاع 50 متری (Kamikaze) و یک سرسره با پرش به هوا که افراد را چندین متر به هوا پرتاب می کند (Slide & Fly's) در این پارک وجود دارد. در مجموع، از سواری در قایق های بادی، استخرها و سرسره های هیجان انگیز برای بچه ها لذت خواهید برد.

شبه جزیره دیلک

شبه جزیره دیلک یک پارک ملی 27500 هکتاری در جنوب کوش آداسی است و شامل کوه با شکوه Mycale است که مناظر خیره کننده ای را از ساحل کوش آداسی لانگ در افق ارائه می دهد. جنوب پارک به لطف دلتای رودخانه بیوک مندرس، منظره بسیار مرطوب تری دارد.

این شبه جزیره شامل تنوع باورنکردنی از گیاهان و جانوران است. به طور کلی دارای 800 گونه گیاهی مختلف است و جنگل‌ها محل زندگی شغال‌ها، کفتارها و سیاهگوش‌ها هستند، در حالی که منطقه دلتا پر از گونه‌های پلیکان، سهره و میش‌ماهی است.

 

جزیره کبوتر کوش آداسی

در نزدیکی بندر کوش آداسی، گذرگاهی به طول 350 متر به جزیره کوچک کبوتر منتهی می شود، جایی که بقایای قلعه بیزانسی قرن سیزدهم روی صخره ای قرار دارد.

این جزیره مکان مورد علاقه برای قدم زدن در کنار دریا است. در داخل قلعه، مسیری بین درختان و گیاهان بومی مانند کاج ترکی و گل حفاظت شده کوش آداسی تولوشا پیچید، با تابلوهای راهنما که در طول مسیر نقطه‌گذاری شده‌اند که گیاهان و جانوران این منطقه را توضیح می‌دهد. پس از آن، کافه جزیره مکان خوبی برای نشستن و تحسین مناظر بندر است.

جزیره کبوتر کوش‌آداسی

 جزیره کبوتر

 

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان، در دو کیلومتری شهر، محبوب‌ترین نوار شنی عمومی در این منطقه است. ورزش‌های آبی فراوانی برای شاد نگه‌داشتن افراد فعال وجود دارد، کافه‌های فراوانی وجود دارد. همچنین می توانید در آن صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر کرایه کنید.

 

شهر سلجوک

سلجوک یک شهر کوچک در کوش آداسی در زیر یک قلعه باستانی در پای تپه ایا سولوک است. پایگاه خوبی برای شروع کاوش در مناطق و جاذبه های اطراف، از جمله تمام جاذبه های موجود در این لیست و موارد دیگر مانند پرین، میلتوس و دیدیما است.

 

ساحل پاموکاک و لانگ بیچ کوش آداسی

اگر قصد شما از سفر به دریای اژه، تجربه سواحل مرطوب و شنی است، ساحل پاموکاک باید در صدر فهرست شما باشد. ساحل شنی کوش آداسی که با نام Uzun Plaj نیز شناخته می شود، 18 کیلومتر طول دارد و از اطراف سر در از ساحل بانوان تا شهر گوزلکاملی ادامه دارد و زیرساخت‌های توریستی کاملی را در سراسر طول خود دارد. یکی دیگر از شهرهای ساحلی جذاب ترکیه، شهر مارماریس است که در تور مارمایس و یا تور مارماریس نوروز می توانید به آن سفر کنید.

 

 

روستای کرازلی کوش آداسی

روستای کرازلی یکی از بهترین اسرار کوش آداسی است. بازدیدکنندگان کرازلی همچنین از غذاهای لذیذ محلی در رستوران های سنتی مختلف روستا، مناظر زیبای مزارع گلدار اطراف انجیر، زیتون، درختان گیلاس و انگور لذت می برند.

 

تور کوش آداسی خود را همین امروز رزرو کنید

کوش آداسی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات ترکیه است، چه بخواهید در مکان‌های تاریخی کاوش کنید، از مناظر دیدنی لذت ببرید یا در یک ساحل دنج و گرم استراحت کنید. برای استفاده حداکثری از سفر به این سرزمین جادویی، همین امروز سفر کوش آداسی خود را با تور کوش آداسی مهرپرواز در تمام ایام سال و یا تور کوش آداسی نوروز رزرو کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

کوش آداسی ترکیه، شهری با جاذبه های تاریخی و سواحل بسیار زیبا است. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در شهری بگذرانید که هم جاذبه های گردشگری مختلف و هم سواحل زیبا داشته باشد، کوش آداسی یک انتخاب خوب خواهد بود. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها