دانلود انیمیشن

این مسئله که اولین بار انیمیشن چه زمانی و کجا به وجود آمده است تاریخ دقیق و مشخصی ندارد. اما قصه گویی تاریخی به قدمت پیدایش بشریت و تمدن دارد.

این مسئله که اولین بار انیمیشن چه زمانی و کجا به وجود آمده است تاریخ دقیق و مشخصی ندارد. اما قصه گویی تاریخی به قدمت پیدایش بشریت و تمدن دارد. در واقع زمانی که انسان های اولیه توانستند کشف کنند که چگونه می توانند بر روی دیوارهای غارها،علائمی را بکشند و ثبت کنند، توانستند اولین انیمیشن ها را تولید کنند. انسان های اولیه همواره وقایعی که در طول روز می دیدند را بر روی دیوارهای غار و حتی بعدها بر روی سفال ها ثبت می کردند. آنها می خواستند حرکتی که حیوانات دارند را ثبت کنند. بدین منظور، مجموعه ای از حرکاتی را که در طول روز از یک حیوان یا... دیده بودند را ثبت می کردند، اما امروزه انیمیشن ها به شکل های دیگری به نمایش در می آیند و کاری کرده است که بزرگسالان نیز به دانلود انیمیشن بپردازند که در ادامه این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم.

انیمیشن بیویس و بات هد به فضا می ‌روند 2022

دانلود انیمیشن جدید

انیمیشن بیویس و بات-هد به فضا می‌روند محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی جان رایس و آلبرت کالروس  و نویسندگی مایک جاج و لوئیس مورتون که به صورت مشترک نویسندگی فیلمنامه این اثر پویانمایی را نیز بر عهده داشته اند، این فیلم در تاریخ 23 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی متیو ماهونی در پلتفرم پارامونت پلاس به صورت انحصاری منتشر گردید، این انیمیشن که محصول کمپانی ام تی وی فیلمز می باشد پس از انتشار با استقبال نسبتا خوبی از آن مواجه شد و توانست امتیاز 7.1 را به خو اختصاص دهد، این انیمیشن که رای گروه سنی +14 سال به اکران درآمد است بر پایه کتاب بیویس و بات-هد نوشته مایک جاج الهام گرفته و ساخته شده است؛ خلاصه داستان : پس از اتفاقات انیمیشن بیویس و بات هد به آمریکا می روند، این دو نوجوان به عنوان قهرمان ‌های شهر شناخته می‌شوند؛ اما خیلی زود دوران شهرت و ثروت آن ‌ها به پایان می ‌رسد و به جرم کلاهبرداری دستگیر می ‌شوند و قاضی‌ ها آن‌ ها را به فضا تبعید می‌ کند. آن‌ ها در فضا درون یک سیاهچاله می ‌افتند و به 24 سال بعد فرستاده می ‌شوند. آن ‌ها در آینده به دنبال عشق و کار با آیفون هستند…

انیمیشن دایناسور Dinosaur 2000

دانلود انیمیشن 2022

انیمیشن دایناسور محصول سال 2000 کشور آمریکا به کارگردانی رالف زاندگ و نویسندگی جان هریسون ، رابرت نلسون جاکوبز ، والون گرین که به صورت مشترک نویسندگی فیلمنامه این اثر پویا نمایی را بر عهده داشته اند، این اثر در تاریخ 19 مه سال 2000 به تهیه کنندگی پم مارزدن با بودجه 127 میلیون دلاری تهیه و به نمایش عموم درامد که توانست در گیشه های سینما فروش قابل توجه ای را نصیب خود کند، این انیمیشن که توسط استدیو والت دیزنی تهیه و ساخته شده است موفق به فروش 347 میلیون دلاری شد و نشان از استقبال خوب از این انیمیشن می باشد، این استقبال از انیمیشن دایناسور امتیاز 6.4 از مجموع 60 هزار رای ثبت شده در سایت imdb می باشد، در این انیمیشن صدا پیشگانی همچون دی بی سویینی، اوسی دیویس، الفری وودارد، مکس کاسلا هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : بچه دایناسوری یتیم که توسط میمون ها بزرگ شده است، بعد از خراب شدن محل زندگی خانواده اش زیر بارش سنگ های آسمانی، سفری دشوار را آغاز می کند تا به سرپناهی مناسب برسد ولی این مسیر برای او ساده نیست؛ این انیمیشن را حتی می توان به عنوان یک فیلم در نظر گرفت به همین علت دانلود فیلم دایناسور بسیار پر طرفدار بوده و از تمامی قشرها آن را دیده اند.

انیمیشن سریالی پارک فراطبیعی 2022

انیمیشن سریالی پارک فراطبیعی محصول سال 2022 کشور امریکا به کارگردانی لیز ویتاکر و نویسندگی همیش استیل است، این سریال در تاریخ 16 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی استدیو نتفلیکس انیمیشن در وب سایت نتفلیکس منتشر گردید این سریال که به صورت انحصاری برای این پلتفرم ساخته و منتشر شده است فصل اول آن شامل 10 قسمت می باشد و صدا پیشکانی همچون زک باراک، زک باراک، خانم کوکو پرو در این سریال به صدا پیشگی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : انیمیشن پارک فراطبیعی 2022 داستان درباره دو نوجوان و یک کوتوله سخنگو است که با یکدیگر متحد می‌ شوند تا با شیاطین و موجودات خبیث واقع در یک پارک خالی از سکنه مبارزه کنند و آنجا را از یک اتفاق فراطبیعی و خطرناک نجات دهند که با اتفاقات ترسناکی روبرو خواهند شد.

انیمیشن پادشاه توئیتی King Tweety 2022

دانلود انیمیشن دوبله

انیمیشن پادشاه توئیتی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کرین اینگل و نویسندگی اریک ادولسون است، توییتی یک از شخصیت های مطرح دنیای انیمیشن می باشد که برای اولین بار در 21 نوامبر 1942 در دنیای پویا نمایی حضور پیدا کرد این شخصیت از نوع پرنده قناری زرد رنگ می باشد و دارای جنیست نر بوده است که توسط رابرت کلمپت و فریز فریلنگ به وجود آمده است و تا کنون در بیش از 50 اثر پویا نمایی حضور داشته و حال در سال 2022 بازهم یک انیمیشن دیگر توسط تیم جدیدی ساخته شده است، حضور دارد؛ این انیمیشن در تاریخ 13 ژوئن 2022 به نمایش عموم درآمد و صدا پیشگانی همچون اریک بااوزا ، فلولا بورگ، کارلیس بورک نیز به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : انیمیشن پادشاه توئیتی 2022 داستان درباره توییتی، سیلوستر و گرنی برای سپراندن تعطیلات، راهی جزایر قناری می شوند. اما زمانیکه ملکه جزیره ناپدید می شود، توییتی به صورت غیرمنتظره ای تبدیل به فرد منتخب برای نشستن بر تخت پادشاهی می شود؛ تویتی انیمیشن جدید سال 2022 است و بسیاری از کودکان و حتی برخی از بزرگسالان به علت نوستالژی بودن طرفدار و دنبال کننده آن هستند که می تواند یکی از گزینه های اصلی برای تماشا و وقت گذراندن حتی در کنار فرزندانتان باشد؛ نمی توان گفت انیمیشن تنها مخصوص افراد کم سن و سال است چرا که بعضی از انیمیشن ها خاطراتی را برای بزرگترها دارند که باعث می شود آن ها پای این انیمیشن ها بنشینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها