یک فیل پیرزنی را کشت و در مراسم تشییع به جنازه او حمله کرد

یک فیل پیرزنی را کشت و در مراسم تشییع به جنازه او حمله کرد

یک فیل در شرق هند یک زن ۷۰ ساله را کشت و سپس به مراسم تشییع جنازه او بازگشت تا جسد او را زیر پا بگذارد.

Elephant Kills 70-Year- Old Woman

پلیس گفت این حادثه روز پنجشنبه در ایالت اودیشا روی داد. مایا مورمو (پیرزن مرحوم) در یک چاه لوله در روستای رایپال منطقه مایوربانج بود که فیل وحشی ظاهر شد.

 

مقامات گفتند فیل از پناهگاه حیات وحش دالما، نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر از مایوربانج دور شده است.

 افسر پلیس لوپامودرا نایاک خبر داد، پس از زیر پا گذاشتن، خانم مورمو به بیمارستان منتقل شد و در اثر جراحات جان خود را از دست داد.

 

گزارش ها حاکی از آن است که هنگامی که اعضای خانواده برای مراسم خاکسپاری جمع شدند و در میانه انجام آخرین مراسم بودند، همان فیل ظاهر شد، جسد خانم مورمو را از تاج خاکسپاری بلند کرد و دوباره زیر پا گذاشت، در حالی که عزاداران شوکه شده نگاه می کردند.

خانواده فقط بعد از رفتن فیل توانستند مراسم را ادامه دهند. هنوز مشخص نیست که آیا این حیوان به افراد دیگری آسیب رسانده است یا خیر.

درگیری بین فیل ها و انسان ها یک اتفاق رایج در اودیشا است. فعالیت های صنعتی فشرده در ایالت غنی از مواد معدنی، تجاوز انسان به زیستگاه های حیوانات را افزایش داده است و شانس رویارویی بین روستاییان و فیل ها را افزایش داده است.

یک روند نگران کننده در این ایالت همچنین افزایش تعداد مرگ و میرهای غیرطبیعی فیل ها بوده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط سرپرست حیات وحش ایالت، حداقل ۱۳۵۶ فیل از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ در اودیشا مرده اند،

گزارش از خبرگزاری IANS 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها