کلاهبرداری به نام عصرجدید

استقبال مخاطبان از برنامه «عصرجدید» موجب شده تا برخی افراد سودجو با راه اندازی کانال تلگرامی به نام «عصرجدید» اقدام به کلاهبرداری از مردم کنند.

کلاهبرداری به نام عصرجدید

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ، کلاهبرداری از طریق صفحه‌های مجازی یکی از شایع‌ترین فعالیت‌های افراد سودجو است که چند وقتی است به دلیل شرایط اقتصادی این موضوع بیشتر اتفاق می‌افتد.

همزمان با پخش برنامه «عصرجدید» و استقبال مخاطبان از آن، کلاهبرداران با استفاده از نام این برنامه اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی کرده‌اند که از این طریق کسب درآمد کنند. البته نکته جالب این است که با افزایش مخاطب نام کانال تلگرامی را تغییر می‌دهند و کارهای تبلیغاتی انجام می دهند.

زمان پخش فصل دوم «عصرجدید» مشخص شد - ایرنا

گفتنی است در سال‌های اخیر کلاهبرداران از طریق معرفی خودشان به عنوان یکی از عوامل سریال‌ها و برنامه‌های پرمخاطب یا با نام هنرمندان از مردم کلاهبرداری کردند که تاکنون پیگرد قانونی شده است.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

ضبط برنامه عصر جدید

ضبط مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید» متوقف شده و استودیوی برنامه از پنجشنبه هفته گذشته (۱۹ تیرماه) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

قسمت‌های اول و دوم از دور دوم این رقابت، اوایل تیرماه و پیش از دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی ضبط شده که امشب و فردا شب ( ۲۱ و ۲۲ تیر) روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

قسمت‌های سوم و چهارم از دور دوم هم، با رعایت تمام موازین بهداشتی اعمّ از ضدعفونی کردن کامل لوکیشن، حفظ فاصله فیزیکی بین تماشاگران و استفاده همگان از ماسک در تمام ساعات حضور در استودیوی برنامه و هنگام ضبط، تولید شده که هفته آینده پخش خواهد شد.

بدین ترتیب، از پنجشنبه ۱۹ تیرماه تا اطلاع ثانوی، ضبط برنامه متوقف شده و استودیوی عصر جدید تعطیل است.

1048784_848

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها