ترفندهایی شگفت انگیز برای از بین بردن فرورفتگی بدنه ماشین

فرورفتگی‌های کنار خودرو به نسبت پدیده‌ای رایج هستند و بر خلاف تصور رایج، تعمیر آن‌ها پس از ایجاد شدن نسبتاً ساده است.

ترفندهایی شگفت انگیز برای از بین بردن فرورفتگی بدنه ماشین

احتمالاً کنترل وسیله نقلیه شما چیزی است که از قبل با آن آشنا هستید؛ ممکن است کتابچه راهنمای خودروی خود را نخوانده باشید، اما از نحوه کار با برف پاک کن ها، تهویه مطبوع، رادیو و چراغ های هشدار دهنده خودرو خود آگاه هستید.

امیدواریم شما نیز با فرآیند تعویض لاستیک خودرو خود آشنا باشید. با این حال، چیزی که به نظر نمی‌رسد درک کنید، این است که تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید هفت ترفند ساده و در عین حال متحول کننده است، که ما مطمئن هستیم آن‌ها را در هیچ کتابچه راهنمای خودرو پیدا نخواهید کرد و معتقدیم که شما را تغییر خواهد داد.

رفع فرورفتگی بدنه با آب داغ

فرورفتگی‌های کنار خودرو به نسبت پدیده‌ای رایج هستند و بر خلاف تصور رایج، تعمیر آن‌ها پس از ایجاد شدن نسبتاً ساده است. یک قوری یا قابلمه را روی اجاق قرار دهید و مقداری آب به جوش بیاورید. آب جوش را روی فرورفتگی بریزید و تلمبه را بکشید. در بیشتر موارد، اگر به طور قابل توجهی آسیب ندیده باشد، فرورفتگی باید مستقیماً از بدنه خودرو خارج شود. به خوبی قبل به نظر نمی‌رسد، اما کمتر قابل توجه خواهد بود.

چراغ‌های خودرو خود را نو کنید

با توجه به وجود مواد تمیزکننده ملایم در خمیر دندان که مینای دندان را تمیز می‌کند، کشف شده است که خمیردندان به همان اندازه روی چراغ‌های جلو کار می‌کند که روی دندان‌ها کار می‌کند. با کمی خمیر دندان و گریس ممکن است بتوانید چراغ‌های جلوی خود را دوباره نو کنید.

به سطل زباله نیاز دارید؟ / از سطل غلات استفاده کنید

در حالی که ممکن است در ریختن زباله به داخل اتومبیل خود بی دقتی کرده باشیم، مهم است که به یاد داشته باشیم که اگر مراقب نباشیم، بوی آن زباله‌ها می‌تواند برای مدت طولانی در وسیله نقلیه ما بماند و باعث بیماری شود. اگر یک ظرف زباله را آماده کنید دیگر نگران بوی بد نخواهید بود. برای این پروژه فقط به یکی از آن ظروف پلاستیکی کوچک برای نگهداری غلات نیاز دارید. قرار دادن یک کیسه پلاستیکی در داخل آن می‌تواند به فشرده نگه داشتن زباله کمک کند.

با پارک کردن درست مانع از یخ‌زدگی در زمستان شوید

علیرغم این واقعیت که به نظر می‌رسد نوعی ترفند جادوگری عجیب و غریب است، اما در واقع ماهیت بسیار ساده و منطقی دارد. در ساعات صبح، اگر ماشین خود را در جهت تابش مستقیم خورشید به آن پارک کنید، اشعه‌های خورشید ابتدا شیشه جلوی شما را یخ زدایی می‌کند. اگر به محض طلوع خورشید سر کار بروید، دیگر نیازی نیست منتظر گرم شدن خودرو باشید./خبر آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها