برنامه دولت آمریکا برای کم‌درآمدها؛

اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت

دولت آمریکا اینترنت را یک ضرورت می‌داند که لازمه‌ی رسیدن به موفقیت است.

اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت

 

دولت آمریکا برنامه جدیدی برای ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت به قشر کم درامد رو معرفی کرده که باعث میشه هزینه اینترنت برای این قشر عملا مجانی دربیاد. 

 

دولت امریکا گفته که اینترنت دیگه یه چیز لوکس نیست بلکه برای هر شخصی یک ضرورته و یک نیاز اساسی برای رسیدن به موفقیت به حساب میاد. بنابراین دولت با همکاری 20 اپراتور بزرگ این کشور، برنامه ACP رو معرفی کردن تا به قشر کم درامد این کشور سوبسیدی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت ثابت ارائه بدن.

cnbc

 

طبق این برنامه، دولت تا 30 دلار به قشر کم درامد به صورت ماهانه سوبسیدی برای اینترنت ثابت میده و اپراتورهای مختلف از جمله AT&T, Verizon و Comcast قبول کردن که یا سرعت اشتراک اینترنت ارزونشون رو افزایش بدن یا قیمت اشتراک اینترنتشون رو کاهش بدن و به 30 دلار برسونن تا بدین صورت اینترنت برای این قشر عملا رایگان دربیاد.

این 20 اپراتور بیش از 80 درصد جمعیت امریکا و نزدیک به 50 درصد جمعیت روستایی این کشور رو پوشش میدن. 

 

طبق تعریف کاخ سفید، اینترنت پرسرعتی که این اپراتورها باید به مردم ارائه بدن، در هر جایی که شبکه این شرکت ها توانش رو داره، باید حداقل سرعت دانلود 100 مگابیت بر ثانیه رو داشته باشه.

 

به طور مثال شرکت Verizon قیمت اینترنت فیبری Fios رو از 39 دلار به 30 دلار برای این قشر کاهش داد. این اینترنت حداقل سرعت 200 مگابیت بر ثانیه رو برای دانلود و اپلود ارائه میده. همچنین شرکت Spectrum هم سرعت اشتراک اینترنت 30 دلاری خودش رو از 50 مگابیت به 100 مگابیت برای این قشر افزایش داد.

منبع: تک‌توب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها