سناریوهای احتمالی حمله روسیه به اوکراین

ممکن است یک حمله سایبری که شبکه انرژی اوکراین را هدف قرار می‌دهد؛ یا حرکت گردان‌ها و تانک‌های روسی در امتداد مرز و به میدان تیر یا شاید حتی یک حمله موشکی دوربرد. 

سناریوهای احتمالی حمله روسیه به اوکراین

سناریوهای احتمالی حمله روسیه به اوکراین

 

خبرگزاری CNN نوشت: چیزی که ایالات متحده در حال تماشای آن است، می‌تواند نشان دهد روسیه حمله به اوکراین را آغاز می‌کند. 

 

این ممکن است یک حمله سایبری باشد که شبکه انرژی اوکراین را هدف قرار می‌دهد؛ یا حرکت گردان‌ها و تانک‌های روسی در امتداد مرز و به میدان تیر. یا شاید حتی یک حمله موشکی دوربرد. 

 

همه اینها نشانه‌های بالقوه‌ای هستند که مقامات آمریکایی و اروپایی به دقت زیر نظر دارند و می‌تواند نشان دهد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال پیشبرد حمله به اوکراین است. 

 

با تجمع بیش از ۱۰۰/۰۰۰ سرباز روسی در امتداد مرز اوکراین - که تعداد آن‌ها همچنان در حال افزایش است - مقامات نظامی و اطلاعاتی در حال بررسی آخرین مانورهای تاکتیکی هستند تا پیش‌بینی کنند که چه زمانی ممکن است مسکو از تهدید به حمله به یک حمله تبدیل شود. 

 

مقامات ایالات متحده می‌گویند که آن‌ها نفوذهای سایبری را از نزدیک زیر نظر دارند، مانند حمله‌ای که ماه گذشته به دولت اوکراین حمله کرد. آن‌ها نه تنها نیروهای روسی را که در مرز جمع می‌شوند، بلکه محل استقرار آن‌ها را رضد می‌کنند و مراقب هستند روسیه با تجهیزات خود مانند تانک‌هایی که مرکزی برای هر تهاجم زمینی است، چه می‌کند. 

 

در همان زمان، مقامات فعلی و سابق به CNN می‌گویند که در نهایت ممکن است اطلاعات واضحی برای حمله به اوکراین وجود نداشته باشد. مقامات می‌گویند، مانند صدای غرش یک زلزله، ممکن است قبل از شروع تهاجم، هشدار قبلی کمی وجود داشته باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد.

 

 

https://edition.cnn.com/2022/02/10/politics/ukraine-russia-invasion-signs/index.html

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها