تخفیف 95 درصدی برندهای جهان در دبی!

دبی به مناسبت ماه رمضان به برندهای مشهور دستور داده است تخفیف 95 درصدی بر کالاهای خود اعمال کنند.

تخفیف 95 درصدی برندهای جهان در دبی!

به گزارش مستقل آنلاین، خلیج تایمز نوشت:

دبی تاریخ برگزاری دومین دوره فروش آنلاین عالی خود را اعلام کرد. خریداران می توانند از 29 تا 31 مارس با تخفیف های حداکثر 95 درصدی وارد وب سایت های فروش آنلاین شرکت شوند.

این فروش که توسط فستیوال‌های دبی و تأسیسات خرده‌فروشی (DFRE) برگزار می‌شود، شاهد آن خواهد بود که بیش از 50 خرده‌فروش آنلاین صرفه‌جویی در خرید لوازم الکترونیکی، مد، لوازم جانبی، جواهرات، ساعت، خانه، سلامت، زیبایی، و برندهای کودکان ارائه می‌کنند.

"بسیاری از خرده فروشان آنلاین شرکت کننده تخفیف اضافی ارائه می دهند که با ثبت نام در www.greatonlinesale.com قابل دسترسی است. DFRE در بیانیه ای گفت: برندهای Less، Eros، Moms Store، Noon.com، Sharaf DG، Styli و 6thstreet.com تنها برخی از برندهایی هستند که خریداران می توانند انتظار داشته باشند که پس انداز بیشتری را ارائه دهند.

همچنین کسانی که ثبت نام کنند در قرعه کشی شرکت خواهند کرد که در آن سه برنده هر کدام 10000 درهم دریافت خواهند کرد.

احمد الخواجه، مدیر عامل DFRE، گفت: «پس از موفقیت افتتاحیه فروش بزرگ آنلاین در سال 2023، ما خوشحالیم که آن را برای دومین سال بار دیگر در ماه رمضان، یکی از شلوغ ترین دوره ها برای خرید در دبی، بازگردانیم. با ادامه رشد بخش خرده‌فروشی آنلاین، فروش فرصتی هیجان‌انگیز برای خرده‌فروشان فراهم می‌کند تا با تمایل روزافزون مصرف‌کنندگان به کاوش و خرید بسیاری از برندها به راحتی و در آسایش خانه‌شان پاسخ دهند - روندی که هر ساله شاهد محبوبیت بیشتری هستیم. در ماه مبارک».

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها