تویوتا به مناسبت ماه رمضان به هر نفر 5 خودروی رایگان هدیه می دهد

تویوتا به افرادی که در کشور عمان در ماه رمضان تویوتا خریداری کنند،5 خودروی رایگاه هدیه می دهد.

تویوتا به مناسبت ماه رمضان به هر نفر 5 خودروی رایگان هدیه می دهد

به گزارش مستقل آنلاین، روزنامه الوطن چاپ عمان نوشت:

تویوتا مزایای بسیار خوبی برای مشتریانی دارد که قصد دارند در ماه مبارک رمضان یک خودروی جدید تویوتا داشته باشند. با بزرگترین کمپین هیجان انگیز، مشتریان اکنون می توانند شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن 5 خودروی تویوتا کراون را داشته باشند و از مزایای انحصاری از جمله خدمات 3 سال/30000 کیلومتر تا 10 سال/100000 کیلومتر (هر کدام که زودتر بیاید)، و نیز بیمه رایگان یک ساله بهره مند شوند. در سلطان نشین عمان، تویوتا مجموعه ای هیجان انگیز از اتومبیل ها، از جمله اتومبیل های سالون، SUV، پیکاپ و غیره دارد.

مدل‌ها شامل کرولا الهام‌بخش و محبوب، کمری نمادین، هایلوکس قدرتمند و چشمگیر و لندکروز افسانه‌ای همه‌جانبه هستند. کرولا یک خودروی قابل اعتماد در هر سفر است و مجهز به ترکیبی عالی از قدرت، بهره وری سوخت، فضای جادار و ویژگی های ایمنی پیشرفته است تا به مالکان اجازه دهد از هر سفر لذت ببرند.

کمری با سه گزینه گیربکس عرضه می شود. این خودرو شامل یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر Dynamic Force است که 204 اسب بخار قدرت و 24.8 کیلوگرم بر متر گشتاور تولید می کند و به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته چند حالته و یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با D-4S متصل می شود. تزریق سوخت، 298 اسب بخار نیرو تولید می کند.گشتاور آن 356 نیوتن متر است و به گیربکس 8 سرعته چند حالته اتوماتیک متصل می شود.

علاوه بر این، این خودرو با گزینه سیستم پیشرانه سوم نیز در دسترس است که هیبریدی الکتریکی است که ترکیبی از دو منبع قدرت است. مجهز به موتور 4 لیتری 6 سیلندر به شکل v است که تا 235 اسب بخار قدرت و گشتاور 38.3 کیلوگرم بر متر تولید می کند. در مورد تویوتا لندکروزرنیز باید گفت، این خودرو با دو گزینه گیربکس در دسترس است. موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی، مجهز به یک توربوشارژر دوقلو، عملکردی پیشرو در کلاس خود دارد که از موتورهای هشت سیلندر معمولی فراتر رفته و 409 اسب بخار قدرت و گشتاور تا 650 نیوتن متر تولید می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها