مکرون؛

فرانسه به ارائه حمایت به مردم فلسطین ادامه می‌دهد/ من رنج ساکنان غزه را می‌شنوم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، چه کسی در این جهان می‌پذیرد که خانواده‌هایی را به طور کامل نابود کرده و بیمارستان‌ها را بمباران کند.

فرانسه به ارائه حمایت به مردم فلسطین ادامه می‌دهد/ من رنج ساکنان غزه را می‌شنوم

به گزارش الجزیره، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عنوان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، اسرائیل جان ۸۰۰ فلسطینی را در غزه گرفت. چه کسی در این جهان می‌پذیرد که خانواده‌هایی را به طور کامل نابود کرده و بیمارستان‌ها را بمباران کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی راه حل‌های نظامی را انتخاب کرد و در راستای نابودی راهکار دو دولتی تلاش نمود، عنوان داشت: ما خواهان توقف فوری حملات و تامین حفاظت از مردممان هستیم. ما راه حل‌های امنیتی و نظامی بیشتری را که در تشدید تنش نقش دارد، نمی‌پذیریم.

محمود عباس همچنین در دیدار با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفت: اسرائیل مسئول رخدادهای جاری است. ما هرگونه راه حل جزئی یا امنیتی برای نوار غزه را رد می‌کنیم.

ماکرون نیز گفت: فرانسه به ارائه حمایت به مردم فلسطین ادامه می‌دهد. من رنج ساکنان غزه را می‌شنوم و فرانسه به حمایت از فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

ماکرون گفت: باید اجازه ورود کمک‌های انسانی به غزه داده شود. آینده فلسطینی‌ها مرتبط با «مبارزه با تروریسم» است. من با بنیامین نتانیاهو درخصوص لزوم توقف حملات به غزه صحبت کردم.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها