افشاگری ترامپ از عملیات ترور سردار سلیمانی/ این چیزی که می‌گویم برای اولین بار افشا می‌شود + ویدیو

اتفاقات چند هفته اخیر را که می‌بینم فکر می‌کنم اسرائیلی‌ها باید خودشان را جمع‌وجور کنند. این‌ها با یک نیروی فوق‌العاده باهوش و شریر مواجهند. احتمالا با ایران طرفند

افشاگری ترامپ از عملیات ترور سردار سلیمانی/ این چیزی که می‌گویم برای اولین بار افشا می‌شود + ویدیو

این چیزی که می‌گویم برای اولین بار افشا می‌شود، شاید بگویند این‌ها اسناد طبقه‌بندی شده است ولی من چنین فکری نمی‌کنم‌ 

ترجمه از امیرحسین نظری

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست‌جمهوری است و هیچ فرصتی را برای اظهارنظر درباره وقایع روز از دست نمی‌دهد. گرچه ترامپ به دروغگویی، فساد مالی و اخلاقی مشهور است اما این سخنرانی او در بحبوحه‌ی جنگ میان اسرائیل و فلسطین می‌تواند شنیدنی باشد:

ترامپ  می‌گوید:

این چیزی که می‌گویم برای اولین بار افشا می‌شود. شاید بگویند این‌ها اسناد طبقه‌بندی شده است ولی من فکر نمی‌کنم.

بایدن اسناد طبقه‌بندی شده را از زمان سناتوری و معاون اولی می‌برد محله چینی‌ها و... ولی اجازه نداشت، من رئیس جمهور بوده‌ام و هرکاری بخواهم می‌کنم.

قاسم سلیمانی انسان خیلی باهوشی بود. شنیده بودم ... از او می‌ترسید.


بعد از اینکه قاسم سلیمانی را ترور کردیم عمران خان نخست وزیر پاکستان یک هفته رفت خانه و سر کار برنگشت و گفت دارد فکر می‌کند.

عمران خان آدم فوق‌العاده‌ای است. بازیکن کریکت بوده، خیلی خوش‌تیپ است ولی یک هفته رفت خانه و گفت [ترور قاسم سلیمانی] بزرگترین اتفاق تاریخ خاورمیانه است.

ما ماه‌ها برای [ترور قاسم سلیمانی] برنامه ریختیم. دقیقا چند هفته بود که برنامه دقیق داشتیم که با کدام پرواز می‌آید، از کجا می‌رود و برنامه دقیق داشتیم ولی شب قبل عملیات اسرائیلی‌ها زنگ زدند گفتند ما شرکت نمی‌کنیم.

قرار بود قاسم سلیمانی ۵ پایگاه ما را در منطقه منفجر کند ما مجبور بودیم فورا این کار را انجام دهیم اما اسرائیل پشت ما را خالی کرد

[...] از یک ژنرال آمریکایی پرسیدم که آیا به اسرائیل نیاز داریم؟ گفت نه قربان. خودمان کار را تمام کردیم.

ولی فراموش نمی‌کنم بی‌بی نتانیاهو ما را ناامید کرد. اتفاقات چند هفته اخیر را که می‌بینم فکر می‌کنم این‌ها باید خودشان را جمع‌وجور کنند. این‌ها با یک نیروی فوق‌العاده باهوش و شریر مواجهند. احتمالا با ایران طرفند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها