ترامپ در نظرسنجی ها پیش افتاد

بر اساس آخرین نظرسنجی،دونالد ترامپ در اردوگاه جمهوری خواهان از سایر رقبای خود پیش افتاد.

ترامپ در نظرسنجی ها پیش افتاد

به گزارش مستقل آنلاین،بی بی سی نوشت:

نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای اولین بار در رقابت های انتخاباتی سال 2024 ،در یک رویداد مبارزاتی در آیووا یک گردهمایی تمام عیار را به نمایش گذاشتند.

رقبای اصلی دونالد ترامپ و ران دیسانتیس سرتیتر جمع آوری کمک های مالی سالانه شام ​​لینکلن حزب جمهوری خواه بودند. به هر 13 نامزد 10 دقیقه فرصت داده شد تا در این مراسم سخنرانی کنند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که آقای ترامپ حتی در شرایطی که مشکلات حقوقی‌اش رو به افزایش است، از رقبای خود برتری دارد. او به حاضران گفت که او تنها نامزدی است که می تواند در انتخابات سال آینده پیروز شود و گفت که این تنها دلیلی است که او با انبوهی از اتهامات جنایی و مدنی مواجه است.

آقای ترامپ قبلاً تاکید کرده است که حتی اگر محکوم شود، همچنان برای کاخ سفید نامزد خواهد شد.

بیش از 1200 نفر در سالن بزرگ رقص حضور داشتند - که همه آنها تأثیر زیادی بر نامزد جمهوری خواهان دارند.بسیاری گفتند که واقعاً ذهنی باز دارند که به چه کسی رای خواهند داد، که حامیان ترامپ در میان جمعیت کم نبود.ند

تماشای کاندیداهای مختلف در حال تعامل با یکدیگر لذتی نداشت. هر کدام سوئیت پشت صحنه مخصوص به خود را داشتند که برای ایراد سخنرانی ده دقیقه ای خود از آن بیرون آمدند. آنها در واقع اصلاً مجبور نبودند همدیگر را ببینند.

جمع آوری کمک های مالی روز جمعه یک روز پس از طرح اتهامات جدید علیه آقای ترامپ به دلیل سوء استفاده از پرونده های طبقه بندی شده انجام شد.

دادستان‌های فدرال تحقیقات جنایی خود را درباره رئیس‌جمهور سابق به دلیل رسیدگی به اسناد دولتی پس از ترک سمت خود گسترش داده‌اند، اما او همچنان پیشتاز نامزدی جمهوری‌خواهان است.

بر اساس میانگین نظرسنجی FiveThirtyEight، آقای ترامپ با 52.4 درصد، فرماندار فلوریدا DeSantis با 15.5 درصد و بقیه کمتر از 10 درصد در رقابت های جمهوری خواه هستند.

آقای ترامپ ممکن است به زودی در واشنگتن به تلاش های ادعایی برای لغو نتایج انتخابات 2020 متهم شود. او تمامی اتهامات علیه خود را رد کرده است.

آیووا اولین ایالتی است که رای دهندگان روند ایالت به ایالت را برای کاهش میدان انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می کنند تا زمانی که یکی از هر حزب اصلی برای رقابت در انتخابات نوامبر 2024 باقی بماند.

تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل و مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور نیز در مراسم روز جمعه شرکت کردند.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، در حالی که کمپین او بر نیوهمپشایر متمرکز است، از جمع آوری کمک مالی صرف نظر کرد.

آقای دیسانتیس از روز پنجشنبه در آیووا به سر می برد. او متعهد شده است که در نهایت از تمام 99 شهرستان آیووا بازدید کند زیرا به دنبال ارتقای رتبه خود در ایالت و در سطح ملی است.

فرماندار فلوریدا با انتقاداتی - از جمله از درون رده‌های جمهوری‌خواه - در مورد استانداردهای آموزشی جدید تصویب شده برای مدارس راهنمایی در ایالت خود مواجه شده است.

آقای ترامپ اخیراً یکی از حامیان خود را در ایالت کلیدی آیووا به دلیل یک درگیری سیاسی از دست داده است. چند روز پس از انتقاد ترامپ از کیم رینولدز فرماندار آیووا به خاطر بی طرفی خود در رقابت های انتخاباتی 2024، یک سناتور ایالت آیووا تصمیم گرفت به جای آن از آقای دیسانتیس حمایت کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها