ترامپ 40 میلیون دلار برای بازگشت خرج کرده است

منابع خبری افشا کردند که ستاد انتخاباتی ترامپ برای تبروه او از اتهامات قضایی مبلغ 40 میلیون دلار هزینه کرده است.

ترامپ 40 میلیون دلار برای بازگشت خرج کرده است

به گزارش مستقل آنلاین،خبرگزاری رویترز نوشت:

انتظار می‌رود کمیته اقدام سیاسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه گزارش دهد که حدود 40 میلیون دلار هزینه حقوقی در نیمه اول سال 2023 برای دفاع از ترامپ و مشاورانش، از جمله واشنگتن، هزینه کرده است. پست گزارش شد.

نیویورک تایمز به طور جداگانه گزارش داد که  کمپانیPAC  به دنبال بازگرداندن 60 میلیون دلاری است که به گروه دیگری از حامیان ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 پرداخت کرد است.

روزنامه پست به نقل از افراد آشنا با این موضوع گفت که مبالغ  PAC برای هزینه های حقوقی مورد بررسی دادستان ها در مورد تضاد منافع احتمالی بین ترامپ و شاهدان قرار گرفته است. روزنامه پست به نقل از افرادی که نخواستند نامشان فاش شود، نوشت: انتظار می‌رود که صندوق از آمریکا را نجات دهید، در روز دوشنبه حدود 40.2 میلیون دلار از هزینه‌های حقوقی خود را افشا کند.

ترامپ با ده ها اتهام فدرال در فلوریدا به دلیل نگهداری سوابق حساس دولتی در خانه خود در این ایالت مواجه است. او همچنین پس از تحقیقاتی در مورد پولی که به ستاره فیلم های پورن استورمی دانیلز پرداخت شده بود، در نیویورک با اتهامات ایالتی روبرو شد.

 

نیویورک تایمز با استناد به دو فرد ناشناس که با این موضوع آشنا هستند، گفت که صندوق نجات آمریکا که ترامپ برای پرداخت صورت‌حساب‌های حقوقی خود از آن استفاده می‌کند، امسال با چنان هزینه‌های سرسام‌آوری مواجه شد که درخواست بازپرداخت 60 میلیون دلار کمک مالی کرد که نشان‌دهنده یک پول بالقوه است.

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، در مورد درخواست بازپرداخت به تایمز اظهار نظری نکرد. اما در مورد هزینه‌های کلی برای وکلا، به نقل از تایمز، وی گفت: «وزارت دادگستری مسلح به تعقیب آمریکایی‌های بی‌گناه ادامه داده است، زیرا آنها برای رئیس جمهور ترامپ کار کرده‌اند و می‌دانند که هیچ پرونده قانونی ندارند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها