نیم‌سکه گران شد

امروز و در بازار تهران نیم سکه با ۳۶۰۰۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل ، ۲,۴۱۳,۰۰۰ تومان معامله شد.

نیم‌سکه گران شد

به گزارش مستقل آنلاین، امروز هم  قیمت‌ها در بازار طلا هم با افزایش همراه شد، در بازار سکه اما تنها سکه امامی افت قیمت را تجربه کرد و قیمت دلار در صرافی هم پایین آمد.همچنین هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۵۰ تومان رسیده بود، با کاهش ۰.۳۶ درصدی به ۱,۳۴۵ دلار رسید.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار، به ۴۲۶,۶۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۷ درصدی داشته است. دلار نیز مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، دلار که روز قبل تا ۱۳,۲۰۲ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۸۵ درصدی به ۱۳,۰۹۰ تومان رسید؛ قیمت دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، تغییری نداشته است.

 امروز قیمت یورو نیز به ۱۴,۹۹۳ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی، امروز به ۴,۴۶۰,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است. همچنین سکه در بازار امروز تهران ۴,۶۱۷,۰۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۶ درصدی را نشان می‌دهد.

سکه امامی نیز امروز  با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۴,۶۱۹,۰۰۰ تومان به ۴,۶۰۷,۰۰۰ تومان رسید،  نیم سکه  نیز نسبت به روز قبل ، با ۳۶۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۴۱۳,۰۰۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

ربع سکه، امروز به ۱,۶۱۶,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۳۵ درصدی داشته است.

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۸۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان معامله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها