روسیه از بازی fifa22 هم حذف شد!

با اعلام شرکت تولید کننده fifa22 روسیه از این بازی پر طرفدار کامپیوتری حذف شد.

روسیه از بازی fifa22 هم حذف شد!

روسیه از بازی fifa22 هم حذف شد!

 

شرکت الکترونیک آرتز، ناشر بازی‌های کامپیوتری تیم ملی روسیه و سایر تیم‌های روسی را از فیفا 22 و بازی‌های مرتبط حذف خواهد کرد.

 این شرکت در توییت خود نوشت: این شرکت برای «همبستگی با مردم اوکراین» این کار را انجام داده است.

 این در حالی است که نهادهای حاکمه فوتبال فیفا و یوفا اعلام کردند تیم ملی و باشگاه های روسیه از همه رقابت ها محروم خواهند شد.

 اوکراین از صنعت بازی های ویدیویی خواسته است تا کارهای بیشتری انجام دهد. میخائیلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر این کشور، از همه شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی و پلتفرم‌های الکترونیکی خواست تا حساب‌های روسیه و بلاروس را مسدود کنند، مسابقات را لغو کنند و بازیکنان را محروم کنند.

 الکترونیک آرتز در توییتی نوشت: «EA Sports در همبستگی با مردم اوکراین می‌ایستد و مانند بسیاری از صداها در سراسر جهان فوتبال، خواستار صلح و پایان دادن به تهاجم به اوکراین است. در راستای همکاری با شرکای خود در فیفا [فدراسیون بین‌المللی اتحادیه فوتبال] و یوفا [اتحادیه اتحادیه‌های فوتبال اروپا]، EA Sports فرآیندهایی را برای حذف تیم ملی روسیه و تمام باشگاه‌های روسی از محصولات EA Sports Fifa از جمله Fifa 22 آغاز کرده است که شامل فیفا موبایل و فیفا آنلاین نیز می‌شود. ما همچنین به طور فعال در حال ارزیابی تغییرات مربوط به سایر بخش‌های بازی‌هایمان هستیم.»

 همچنین تیم های روسیه و بلاروس را از بازی های NHL 22 حذف کرده است.

 هنوز هیچ پاسخی از سوی مایکروسافت و سونی که به ترتیب مالک ایکس‌باکس و پلی‌استیشن هستند، به توییت آقای فدوروف مبنی بر خروج از بازار روسیه دریافت نکرده‌اند.

 اپلیکیشن پخش موسیقی اسپاتیفای اعلام کرده است که دفتر خود در روسیه را برای مدت نامحدودی تعطیل کرده است. اوایل این هفته تمام محتوای رسانه های دولتی RT و Sputnik را در پلتفرم خود در اتحادیه اروپا، ایالات متحده و سایر بازارها به جز روسیه، به دنبال اقدامات مشابه متا و توییتر حذف کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها