روایت رسانه انگلیسی از اشتباه بزرگ ولورهمپتون درباره سردار آزمون

یک رسانه انگلیسی از اشتباه بزرگ ولورهمپتون درباره مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پرده برداشت.

روایت رسانه انگلیسی از اشتباه بزرگ ولورهمپتون درباره سردار آزمون

سایت hitc در گزارشی فاش کرد که تیم فوتبال ولورهمپتون سال ۲۰۱۹ در آستانه امضای قرارداد با سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت روسیه بوده، اما در آخرین لحظه بر سر بندی ۱۱.۵ میلیون پوندی با طرف روسی به توافق نرسید.

این سایت با اشاره به تمایل وستهام یونایتد و لستر سیتی برای خرید سردار نوشت اگر وستهام با آزمون قراردادی ۳۰ میلیون پوندی امضا کند، ولورهمپتون خود را نخواهد بخشید.

این سایت می‌نویسد، طبق گزارش‌ها، تیم‌های لیگ برتری وستهام یونایتد و لستر سیتی سردار آزمون را می‌خواهند.

ولورهمپتون این روز‌ها اشتباهات زیادی در بازار نقل و انتقالات نمی‌کند. اما موضوع سردار ازمون نشان می‌دهد حتی باشگاهی باهوش و دارای استراتژی استخدام بازیکن مثل ولورز هم همیشه ۱۰۰ درصد درست عمل نمی‌کند.

در ژانویه سال ۲۰۱۹، ولورهمپتون در آستانه امضای قرارداد با "مسی ایران" بود تا او را به صورت قرضی از روبین کازان به مدت ۶ ماه به خدمت بگیرد.

طبق گفته Sky Sports، این توافق به دلیل اختلاف نظر بین ۲ طرف به هم خورد. روبین می‌خواست بند تعهد خرید ۱۱.۵ میلیون پوندی را در قرارداد آزمون بگنجاند، اما ظاهرا گرگ‌ها خیلی مشتاق آن نبودند.

با این وجود با گذشت کمتر از ۲ سال، این مهاجم ۱۸۷ سانتی متری که اکنون در زنیت سن پترزبورگ توپ می‌زند، دوباره در رادار تیم‌های انگلستانی قرار گرفته است.

به گزارش AreaNapoli، وستهام یونایتد و لستر سیتی هر دو در حال مذاکره با زنیت بوده اند که ممکن است شاهد انتقال آزمون به استادیوم لندن یا کینگ پاور با قراردادی ۳۰ میلیون پوندی باشیم.

نیازی نیست که ما به این نکته اشاره کنیم که ارزش این مهاجم ۲۵ ساله از زمانی که گرگ‌ها (لقب ولورهمپتون) دچار سرخوردگی شدند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است (تقریباً ۲۰ میلیون پوند).

اگرچه، زدن ۲۶ گل در ۴۵ بازی برای زنیت، نشان می‌دهد که چرا غول‌های روسی مبلغ قابل توجهی بیشتر برای یکی از شماره ۹‌ های ارزشمند فوتبال اروپا می‌خواهند.

در ضمن، شما می‌توانید درک کنید که چرا گرگ‌ها بسیار محتاطانه عمل کردند. آزمون در روبین کازان درخشش چندانی نداشت و هنوز هم باید خود را در یکی از بزرگترین باشگاه‌های قاره اثبات می‌کرد. اما شاید آن مبلغ ۱۱.۵ میلیون پوندی ارزش ریسک کردن را داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها