نماینده مردم شهرستان مبارکه در مراسم تقدیر از روابط عمومی گروه فولاد مبارکه:

روابط عمومی پیشانی یک مجموعه است

باید روز به روز همدلی‌ و هم بستگی بین سرمایه عظیم نیروی انسانی بیشتر شود

نماینده مردم شهرستان مبارکه در هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه: روابط عمومی پیشانی هر مجموعه است و اگر مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، بسیاری از مشکلات درون سازمانی و برون سازی رفع خواهد شد.

روابط عمومی پیشانی یک مجموعه است

به گزارش ایراسین، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این نشست صمیمی ضمن آرزوی توفیق و تبریک به همه مدیران روابط عمومی فولاد مبارکه گفت:  شما در جایگاه بسیار حساسی در مجموعه فولاد مبارکه قرار گرفته اید چرا که روابط عمومی پیشانی هر مجموعه است و اگر روابط عمومی مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، بسیاری از مشکلات درون سازمانی و برون سازی رفع خواهد شد.

وی افزود: بنده به شما بزرگواران افتخار می‌کنم که در عرصه تولید مشغول ادای مسئولیت هستید، زیرا همگی بر این باوریم، آنچه باعث برون رفت کشور از معضلات و مشکلات اقتصادی می‌شود، مساله تولید و جهش تولید است که باعث می‌شود مشکل اصلی ایران که اشتغال است در سایه جهش تولید و شرکتهای تولیدی ما حل شود.

وی ادامه داد: از فعالیت‌های روابط عمومی مجتمع فولادمبارکه چه مدیریت قبلی که آقای ترابی حضور داشتند و چه مدیر جدید روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه آقای نباتی نژاد، کمال تشکر را دارم. زیرا وظیفه اطلاع رسانی و بعد رسانه ای که در مجتمع ها و شرکتهای تولیدی ما میگذرد، در سطح جامعه و برای مشخص شدن هویت مجموعه ها بسیار مفید است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این درحالسیت که اگر در تمامی بخش‌ها، روند کار در خط اعتدال نگه داشته شود؛ از همه چیز مصون خواهیم بود چراکه رعایت اعتدال حتی در زندگی فردی ما نیز باعث جذب برکت و موفقیت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای فعالان روابط عمومی در مجموعه فولادمبارکه آرزوی موفقیت دارد، در ادامه افزود: آنچه که برکت را به سمت ارگان‌های مختلف کشور ما به ویژه کار آفرینان و شرکتهای تولیدی جذب می‌کند، تجهیزات و امکانات نیست؛ در واقع سرمایه هر شرکتی نیروی انسانی آن شرکت است و ما باید سعی کنیم اقدامات و فعالیتها را در جهتی به پیش ببریم که روز به روز این همدلی‌ها و هم بستگیها بین سرمایه عظیم نیروی انسانی محقق شود زیرا در این صورت از برکات خداوند هم بهره خواهیم برد و در سراسر کشور، تولیدکنندگان با حواشی کمتری کار خود را در مسیر درست ادامه خواهند داد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها