در مراسم تجلیل از برترین های فروش بیمه های زندگی:

اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد

برندگان خوش­ حساب بیمه­ های زندگی بیمه پارسیان در جشنواره نوبهار زندگی و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمه­ های زندگی در جشنواره ستارگان فروش این شرکت معرفی شدند.

اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ طی برگزاری مراسم تجلیل از برترین­ های فروش بیمه­ های زندگی که با حضور مدیران ارشد و جمعی از سرپرستان، روسای شعب و نمایندگان برگزار شد، از نمایندگان برتر جشنواره ستارگان فروش بیمه ­های زندگی که براساس شرایط اعلام شده جشنواره موفق به کسب امتیاز لازم شده بودند با اهدای جوایز نفیسی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، قرعه­ کشی برای انتخاب بیمه‌گزاران خوش حساب بیمه­ های زندگی در جشنواره نوبهار انجام و برندگان این جشنواره معرفی شدند.

طبق اطلاع رسانی قبلی، در این جشنواره بیمه گزاران بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان که اقساط خود را از ابتدای سال 1400 تا  فروردین ماه 1401 به صورت کامل پرداخت نموده و دارای اقساط معوق نبودند در پنج گروه زرین، سیمین، برنزین، بلورین و نخستین براساس امتیازات کسب شده قرار گرفتند و با انجام قرعه کشی، جوایز نفیسی به برندگان اهدا گردید.

توضیح اینکه جوایز نقدی به صورت اندوخته بیمه ­نامه­ های برندگان قرعه ­کشی، در حساب بیمه نامه عمر و سرمایه­ گذاری ایشان منظور خواهد شد.

مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی و قرعه­ کشی بیمه‌گزاران خوش حساب زندگی در راستای تکریم و قدردانی از شبکه فروش و بیمه‌گزاران و همچنین رعایت اصل مشتری مداری برگزار شد و در پایان بر اساس شرایط اعلامی و امتیاز اعطا شده به برترین­ ها و برندگان، جوایز ارزشمندی اهدا شد.

بیمه­گزاران محترم می­ توانند جهت اطلاع از نتیجه قرعه ­کشی، از تاریخ 1401/03/31 به سایت بیمه پارسیان به آدرس parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها