گیلانی ها؛ فاتح دومین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی

در دومین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون، گیلانی ها هر 5 جایزه را به خودشان اختصاص دادند.

گیلانی ها؛ فاتح دومین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، عصر سه شنبه اول تیرماه، با حضور محمد حسین یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی، مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون برگزار شد.

در این قرعه کشی از میان 759 نفر خریداران بیمه نامه زندگی بیمه تعاون در خرداد ماه، 5 نفر از هموطنان گیلانی به عنوان برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.

بر این اساس، سید حسین کماکلی پیله دار باربنی، علی بزرگی ولمی، امیرحسین رحیمی فر سه برنده مچ بند هوشمند و کیانوش رهنما هراتبر و حسین کرمی برندگان 2 تبلت هوشمند جشنواره خردادماه بیمه زندگی بیمه تعاون شدند.

جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «‌جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که در این جشنواره، شرکت کنندگان براساس میزان سرمایه خریداری کرده بیمه نامه خود و به ازای هر 50 هزار تومان یک امتیاز شرکت در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها