اقدام بزرگ فرهنگی بیمه ملت با پوشش بیمه مسئولیت پروژه سینمایی

پروژه سینمایی آتی بهروز شعیبی تحت پوشش بیمه مسئولیت بیمه ملت قرار می‌گیرد.

اقدام بزرگ فرهنگی بیمه ملت با پوشش بیمه مسئولیت پروژه سینمایی

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در جریان گردهمایی کارکنان بیمه ملت با  سرپرست شرکت و اعضای محترم هیأت مدیره، داود قاسم‌پور با اشاره به وظیفه مسئولیت اجتماعی شرکت، اعلام کرد: به پاس زحمات و قدردانی از آقای بهروز شعیبی کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» پروژه سینمایی آتی وی تحت پوشش بیمه مسئولیت بیمه ملت قرار می‌گیرد. روز گذشته فیلم بدون قرار قبلی با حضور کارگردان این فیلم، به صورت خصوصی برای کارکنان شرکت بیمه ملت اکران شد. موضوع فیلم تمجید و ستایش جایگاه امام هشتم امام رضا (ع) در بین مردم جهان است که پخش این فیلم با توجه به بی‌احترامی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها در یک فیلم موهن در جشنواره کن، مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه ملت نیز پس از قدردانی از تهیه و ساخت این فیلم، به پاس قدردانی از تلاش‌های بهروز شعیبی اعلام کرد که شرکت بزرگ بیمه ملت همواره به نقش مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از جامعه فرهنگی و هنرمند کشور واقف بوده و در همین راستا هدیه‌ای به کارگردان محترم فیلم در نظر گرفتیم و ان‌شاالله پروژه سینمایی آتی آقای شعیبی را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار خواهیم داد.

روز گذشته همچنین قاسم پور سیاست‌ها و اهداف شرکت بیمه ملت را به کارکنان حاضر در مراسم اعلام و خواستار تقویت موضوع آموزش در نیروی انسانی شرکت و معرفی محصولات جدید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها