تحلیلگران آمریکایی:

بیت کوین در آینده گران می شود

تحلیلگران آمریکایی اعلام کردن بازار رمزارز ها و بیت کوین در آینده به زودی گران می شود.

بیت کوین در آینده گران می شود

به گزارش مستقل آنلاین سی ان بی سی نوشت:

مدیران صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال به CNBC گفتند که سقوط اخیر در بازار سکه های دیجیتال باید به خلاص شدن از شر "معامله گران بد" در فضا کمک کند.

 میلیاردها دلار ارزش در چند هفته گذشته به دلیل فروش سهام و فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی terraUSD و توکن لونا مربوط به آن از بازار ارزهای دیجیتال پاک شده است.

برتراند پرز، مدیر عامل بنیاد Web3 در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به CNBC گفت: " ما در وضعیت بازار نزولی هستیم و این خوب است، زیرا افرادی را که متعلق به این بازار نبودند،عرصه رمزارزها را ترک می کنند.

 از این پس افراد قانونی قادر خواهند بود فقط روی توسعه در ساختن تمرکز کنند و ارزش گذاری توکن را فراموش کنند زیرا همه ضعیف هستند."

میهایلو بچلیچ، یکی از بنیانگذاران شرکت بلاک چین Polygon، این احساس را تکرار کرد و فروش ارزهای دیجیتال را "ضروری" خواند.

 او افزود: بازار، به نظر شخصی من، شاید کمی غیرمنطقی، یا شاید تا حدی کمی بی پروا شد.  و زمانی که چنین مواقعی فرا می رسد، [یک] اصلاح به طور معمول مورد نیاز است، و در پایان روز [سالم] است،»

 

 فروش ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتر به دلیل رکود گسترده تر در بازارهای سهام، به ویژه بخش فناوری، آغاز شد.  این افت با از دست دادن استیبل کوین terraUSD بدتر شد.

 به گفته برت هریسون، رئیس صرافی ارزهای دیجیتال FTX ایالات متحده، سرمایه گذاران بزرگ و نهادی درگیر بازار ارزهای دیجیتال شده اند و همچنین محرک اصلی آخرین فروش بوده اند.

 او گفت که کاهش گسترده‌تری برای دارایی‌های ریسکی مانند سهام وجود داشته است، اما بیشتر از گذشته بر روی سکه‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارد زیرا پول نهادی بیشتری در این فضا وجود دارد.

 هریسون به CNBC گفت: «اگر مردم به دنبال دارایی‌هایی برای فروش هستند، رمزارزها در صدر لیست قرار خواهند گرفت.»

 برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، از سرمایه گذاران خواست که دیدگاه بلندمدت داشته باشند.

 بیت کوین حدود دو سال پیش در حال حاضر، بیت کوین حدود 8000 دلار بود.  اکنون به 30000 رسیده است.  بنابراین یک سقوط رخ داد و یک تریلیون دلار سرمایه از دست رفت.  گارلینگ هاوس به CNBC گفت، اما وقتی کمی واقع بین تر می‌شوید و به روندهای بلندمدت نگاه می‌کنید، فکر می‌کنم می‌بینید که کریپتو آینده بسیار روشنی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها