فواصل اعمال سود مشارکت علی‌الحساب بیمه باران، ماهانه شد

بیمه باران به منظور افزایش شفافیت و گسترش دامنه اعتماد بیمه‌گذاران، بازه زمانی اعمال سود مشارکت را به فواصل ماهانه رساند.

فواصل اعمال سود مشارکت علی‌الحساب بیمه باران، ماهانه شد

به گزارش روابط عمومی، بیمه باران توانسته برای نخستین بار در صنعت بیمه‌های زندگی، دوره‌های اعمال علی‌الحساب سود مشارکت را به تعداد ماه‌های سال افزایش دهد. این اقدام که با هدف تامین حداکثری منافع بیمه‌گذاران محقق شده است، می‌تواند توجه اقشار مختلف جامعه را به بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از پربازده‌ترین و شفاف‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری امن جلب کند.

بیمه باران از ابتدای حیات خود، تنها شرکت بیمه‌گری بود که سود مشارکت در منافع را هر 3 ماه یک بار اعلام و هر 6 ماه یک بار اعمال می‌کرد.

اکنون نیز بیمه باران با کاهش فواصل اعمال علی‌الحساب سود مشارکت، بار دیگر توانست به یکی از وعده‌هایی که پیش از این به بیمه‌گذاران داده بود عمل کند. این شرکت در سومین سال فعالیت خود به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه‌های زندگی، به پشتوانه اعتماد بیمه ‌گذاران و با اتکا به نیروهای متخصص خود همواره در تلاش است با نوآوری، بازدهی پایدار و شفاف و ارائه محصولات نوین و کارآمد، راهکار صنعت بیمه در بیمه‌های زندگی برای پس‌انداز کردن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها