سرپرست جدید بانک توسعه تعاون منشا خدمات ارزنده خواهد بود

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور سرپرست جدید بانک توسعه تعاون را منشا خدمات ارزنده برای بخش تعاون دانست.

سرپرست جدید بانک توسعه تعاون منشا خدمات ارزنده خواهد بود

مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه معرفی سرپرست جدید بانک توسعه تعاون اظهار داشت: تقویت ارتباط با تعاونی‌ها و تلاش برای ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از جمله راهبردهای بانک توسعه تعاون در دوره جدید است.

وی افزود: سرپرست جدید بانک از مدیران جوان انقلابی و با تجربه شبکه بانکی و برآمده از درون بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور است و با احاطه کامل به ابعاد متنوع بخش تعاون و آگاهی از نقاط قوت و ضعف بانک و نیز فرصت ها و چالش‌های موجود از توانمندی کافی برای هدایت بانک در مسیر کارآمدی برخوردار است.که توسط وزیر تعاون به این سمت منصوب گردید . مسکنی گفت: از بانک توسعه تعاون انتظارات گسترده ای برای ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به تعاونگران وجود داشته است و طی سالهای اخیر نیز بانک در روندی رو به رشد قرار داشته و بسیاری از مسائل و مشکلات بانک مرتفع گردیده است و بانک در چشم اندازی جدید به عنوان یکی از دستگاه های قابل اتکا برای ایفای نقش موثر در برنامه هفتم توسعه و حمایت از محرومین و کمک به ایجاد اشتغال در سراسر کشور مطرح است.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی سالهای اخیر اقدامات و تدابیر اثرگذاری از سوی مدیریت سابق به حیطه اجرا درآمده است و بانک در دوره پیش رو در مسیر کارآمدی و بهره وری هدایت خواهد شد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون ضمن تشکر از اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون تعاون وزارتخانه گفت: بخش تعاون حائز ویژگی‌های مهمی از باب ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه، ساماندهی جوانان جویای کار و اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی است .

شیخ حسینی افزود: اعتقاد مقامات عالی نظام و وزارتخانه به موضوع تعاون فرصتی بزرگ برای بانک محسوب می‌شود و این بانک در چارچوب‌های ابلاغی وزارتخانه حرکت می‌کند.

وی افزود: حمایت از کسب و کارهای نوین تعاونگران و تعاونی‌های دانش‌بنیان مبتنی بر فرآیندها و ابزارهای نوین از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی رکن اصلی موفقیت بانک به شمار می‌رود و هر گونه اقدام تحولی و رو به پیشرفت بانک از طریق نیروهای مستقر در صف و ستاد قابل انجام است.

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به تجربه و تخصص مدیران ارشد بانک گفت: با همفکری و بهره مندی از تجمیع نظرات شرایطی را فراهم خواهیم نمود تا ظرفیت های بلا استفاده بخش تعاون به حالت بالفعل درآید و شرایط برای افزایش دو برابری شاخص های عملکردی سرانه به ازای شعب و نیروی انسانی مهیا گردد. غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: عملکرد مدیریت پیشین بانک موجب تاثیراتی مثبت در بخش تعاون بوده است و سرپرست جدید بانک از مدیران کوشا و شایسته و در قامت اجرای گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون گفت: از مجموعه مدیران و کارکنان بانک انتظار می‌رود نهایت همکاری را با مدیریت جدید مد نظر داشته باشند و رعایت سلسله مراتب اداری نیز برای روند مناسب پیشرفت امور حائز اهمیت است.

وی افزود: اتکا به سرمایه انسانی بانک و استعدادها و ظرفیت های بانک توسعه تعاون همواره سرلوحه انتصابات و سپردن مسئولیت ها بوده است.

مهدیان گفت: اجرای صحیح بانکداری اسلامی، پیشبرد امور در چارچوب موازین قانونی و رعایت استاندارهای مالی و حسابداری و پاسخگویی شفاف به نهادهای نظارتی همواره مد نظر بوده است.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: عملکرد بانک طی شش سال اخیر بر اساس معیارهای حرفه ای و با هدف انضباط مالی و کارنامه مناسب مالی و توسعه ای بوده است و بانک در شرایطی به سر می برد که مدیریت جدید با کمترین دغدغه به انجام تکالیف توسعه ای و ارائه نقش حمایتی بپردازد.

در این جلسه حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتصاب محمد شیخ حسینی به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون و پیام تشکر وزیر از حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک قرائت شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها