مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه لرستان:

توجه به «ساختار فروش محور» اولویت است

تمام انرژی شرکت‌ها به سمت یاری رساندن به فروش باشد.

توجه به «ساختار فروش محور» اولویت است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه لرستان با اعلام این مطلب افزود: این شرکت با پتانسیل بالایی که دارد، باید تلاش کند که از همه ظرفیت‌ها در توسعه خطوط تولید استفاده کند.

او با اشاره به اینکه خلاقیت صرفا نیازمندهزینه نیست افزود: گاهی نوآوری و تلاش یک کارگر از بروز ضایعات بزرگ جلوگیری می‌کند.

وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی گفت: 

با کلیات موضوع تبدیل وضعیت نیروی شرکتی به قراردادی موافقیم و باید کارگری که چند سال کارش را به نحو احسن انجام داده قراردادی شود اما دستور صندوق بازنشستگی کشور فعلاً امکان پرداختن به این موضوع نیست.

مدیرعامل صنایع شیر ایران از شعبه فروش لرستان نیز تاکید کرد: حوزه فروش نیروی محرک و پیشران شرکت است ودر هر جایگاهی که هستیم باید تلاش کنیم تا منشاء اثر باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه فروش، حضور همکاران در حوزه صف و میدان اصلی فروش توسعه یابد و همکاران در ستاد، با چابکی بیشتر به پایش و سیاست گذاری بپردازند.

محمدپور در دیدار با استاندار لرستان نیز با اشاره به تامین شیرخام مورد نیاز توسط مجتمع‌های کشت و صنعت پگاه افزود: صنایع شیر ایران با تجربه موفق در حوزه دامپروری، اهلیت و انگیزه لازم در این حوزه را داراست.

وی با اشاره به رویکردهای اشتغال‌زایی دولت سیزدهم هم ادامه داد: پگاه نیاز به افزایش دریافت شیرخام دارد و در این حوزه با حمایت می‌تواند سرمایه‌گذاری‌هایی صورت دهد که منجر به رونق صنعت دامپروری در این استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها