شستا بدنبال توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شریف نهبندان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شستا ضمن اشاره به ظرفیت‌های این استان از سرمایه‌گذاری شستا در این استان استقبال کردند.

شستا بدنبال توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

به گزارش شستا رسانه؛ ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا در دیدار با جواد قناعت استاندار خراسانی جنوبی و مصطفی نخعی نماینده مردم شریف نهبندان در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خراسانی جنوبی به بررسی چالش‌ها و رفع موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداخت.

ابراهیم بازیان در این دیدار با بیان اینکه سیاست‌های کلان شستا در حوزه سرمایه‌گذاری با محوریت مناطق کم برخوردار جهت ایجاد توسعه و اشتغال پایدار است افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی در منطقه شده و در نتیجه امنیت ایجاد می‌کند.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به ذخایر معدنی بی نظیری که در استان وجود دارد، بیان داشت: با سرمایه‌گذاری شستا در این استان روند بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها شتاب گرفته و باعث ترغیب شرکت‌های سرمایه‌گذاری دیگر جهت حضور و سرمایه‌گذاری در استان خواهد شد.

شایسته ذکر است، استان خراسان جنوبی یکی از بزرگ ترین ذخائر معدنی کشور در حوزه‌های مختلف معدنی اعم از ذغال سنگ، معادن فلزی و سنگ‌های تزئینی است و در حال حاضر شستا با دارا بودن دو شرکت سیمان قاین و معدن ذغالسنگ طبس در این استان تلاش می‌کند با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه استان را سرعت ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها