دولت فدرال کانادا گزارش داد:

تخصیص بودجه 3 میلیارد دلاری کانادا برای سرمایه گذاری در «مواد معدنی ضروری»

دولت کانادا 3 میلیارد دلار به اجرای استراتژی «مواد معدنی ضروری» در سال 2022 میلادی تخصیص داد.

تخصیص بودجه 3 میلیارد دلاری کانادا برای سرمایه گذاری در «مواد معدنی ضروری»

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از وب سایت Green Car Congress دولت کانادا بودجه سال 2022 میلادی را منتشر کرد که در آن 3 میلیارد دلار(3.8 میلیارد دلار کانادا) به اجرای استراتژی مواد معدنی ضروری اختصاص یافته است تا در رشد تقاضای تمامی مواد معدنی مورد استفاده (از تلفن همراه گرفته تا خودروهای الکتریکی) سرمایه گذاری شود.

همچنین در بودجه سال 2022 میلادی دولت کانادا 2.4 میلیارد دلار برای تامین مالی و قابلیت دسترسی بیشتر به خودروهای پاک و نیز ساخت شبکه ملی ایستگاه های شارژ اختصاص یافت.

این سرمایه گذاری ، توسعه زنجیره ارزش خودروهای پاک درکانادا همچون باتری ها، مگنت های دائمی و دیگر بخش های خودروهای الکتریکی را در بر می گیرد.

کانادا شمار زیادی از مواد معدنی ضروری ارزشمند دارد که استخراج آنها نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی است. دولت فدرال کانادا در بودجه سال جاری میلادی قصد دارد سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده و بر ذخایر مواد معدنی ضروری تمرکز کند. 

از آنجا که پروژه های معدنکاری موادمعدنی ضروری، هزینه بالایی داشته و چالش های مختص به خود را دارند برخی اهداف بودجه 2022 میلادی برای حمایت از پروژه های مواد معدنی ضروری شامل سرمایه گذاری1.5 میلیارد دلار در بخش زیرساخت است که از این طریق توسعه زنجیره تامین مواد معدنی ضروری را حمایت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها