به زودی؛

عرضه اولیه سهام صنایع مس افق کرمان

درراستای سیاست‌های کلان هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ در بورس از مدت‌ها قبل آغاز شده و در همین فرآیند، کلیه مراحل پذیرش سهام شرکت صنایع مس افق کرمان انجام‌پذیرفته و به‌زودی عرضه اولیه سهام آن عملیاتی خواهد شد.

عرضه اولیه سهام صنایع مس افق کرمان

به گزارش مس پرس، بررسی عملکرد، شفافیت مالی و عملیاتی و پایش فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه، از جمله نکات مهمی است که شرکت‌های بورسی باید مورد توجه قرار دهند. به همین منظور و با تاکید مهندس شمس، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، جلسات پایش وضعیت عملکردی شرکت‌های زیرمجموعه صنایع مس افق کرمان، شامل شرکت‌های: سرچشمه هامون، همگامان مس، راهوار مس، حکیم مس و ارفع‌سازان، و همچنین جلسات برآورد بودجه هر کدام از این شرکت‌ها در هفته گذشته برگزار شد. 

لازم به ذکر است مجامع این شرکت ها نیز طی هفته گذشته برگزار شد. گزارش مالی خوب و تراز مثبت مالی نسبت به سال 98 از جمله نکات قابل توجه مجامع شرکت‌های زیرمجموعه صنایع مس افق کرمان بود. با توجه به چشم‌انداز شرکت‌های زیرمجموعه صنایع مس افق کرمان، پیش‌بینی می‌شود در سال 1400، رشد قابل توجهی را در این شرکت‌ها شاهد باشیم. بر همین اساس قابل پیش بینی است که از طرف علاقه‌مندان به بازار سرمایه، که شناخت و آگاهی کافی نسبت به وضعیت سهام شرکت‌های حوزه مس دارند، عرضه اولیه سهام صنایع مس افق کرمان، مورد استقبال گسترده‌ای قرار بگیرد.

با در نظر گرفتن تراز مالی مثبت این شرکت‌ها، و عملکرد عملیاتی، قراردادهای جاری و توان کافی برای گسترش دامنه فعالیت‌ها، افق روشنی را برای صنایع مس افق کرمان پیش بینی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها