محبی نجم آبادی خبر داد:

پیگیری روند احداث پروژه الکترود گرافیتی در سبزوار

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از پیگیری روند احداث پروژه الکترود گرافیتی در سبزوار خبر داد.

پیگیری روند احداث پروژه الکترود گرافیتی در سبزوار

به گزارش می‌متالز، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار روند احداث پروژه الکترود گرافیتی در سبزوار، با حضور نماینده سرمایه گذاران چینی این طرح، بررسی شد.

وی افزود: نماینده سرمایه گذاران چینی در این جلسه اعلام کرد که سرمایه گذاران پروژه کارخانه الکترود گرافیتی سبزوار به دلیل طولانی شدن روند اداری کشور ما، از ادامه کار منصرف شده بودند و حتی نامه انصرافشان را نیز، به شرکت گسترش و نوسازی صنایع کشور ارسال کرده بودند، اما با جلسه‌ای که امروز برگزار شد و با قول مساعدت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مقرر شد که شرکت چینی همچنان در روند احداث این پروژه حاضر باشد و طرح را آغاز کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها