مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان خبر داد:

افتتاح نمایشگاه خوداشتغالی و مشاغل خانگی بازنشستگان کشوری در خانه مهر کرمان

نمایشگاه «خوداشتغالی و مشاغل خانگی بازنشستگان کشوری استان کرمان» روز (چهارشنبه) در خانه مهر شهر کرمان آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه خوداشتغالی و مشاغل خانگی بازنشستگان کشوری در خانه مهر کرمان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، با همت جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش کرمان و به میزبانی و مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری «نمایشگاه خوداشتغالی و مشاغل خانگی بازنشستگان» از روز (چهارشنبه) در محل خانه مهر کرمان آغاز به کار کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: توجه به کسب و کارهای نوپا، معرفی و تشویق افراد موفق در حوزه کسب و کار و کمک به کارآفرینی و بهره گیری از مشاغل خانگی از برنامه های صندوق بازنشستگی در استان کرمان است که می تواند منجر به افزایش روحیه امید و نشاط بازنشستگان عزیز شده و به اشتغال فرزندان نیز کمک کند.

محمد سلیمانی افزود: برای استفاده از تجربیات بازنشستگان و افزایش شادی و نشاط ایشان در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده ایم. به طور قطع «خانه مهر بازنشستگان» مکانی مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان است.

وی اظهار داشت: توجه به خود اشتغالی و مشاغل خانگی، راه حل مناسبی برای افزایش درآمد و تداوم نقش اجتماعی بازنشستگان در دوران بازنشستگی است؛ با حضور فعال این قشر در جامعه، قطعا شاهد افزایش امید در جامعه و کاهش بیماری های دوران سالمندی خواهیم بود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان همچنین ادامه داد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه های فصلی، استفاده از پلتفرم های مناسب در حوزه کسب و کار خانگی می تواند نقش موثری در ارائه محصولات، خدمات و توانمندی ها و همچنین ظرفیت های موجود در زمینه کسب و کارهای موفق بازنشستگان در قالب یک بستر یکپارچه داشته و می تواند زمینه را برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه به خصوص بازنشستگان عزیز مهیا کند.

وی تصریح کرد: توجه به این موضوع از برنامه های آینده صندوق بازنشستگی استان کرمان است.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت سه روز از چهارشنبه ۱۷ اسفندماه تا جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در مجموعه خانه مهر بازنشستگان واقع در پارک مادر کرمان برپا بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها