آغاز ارزیابی عملکرد ٩ماهه شرکت‌های پگاه با حضور مدیران ارشد:

حرکت پگاه درمسیر تحقق اهداف تعیین شده پایش شد

چهارمین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت تابعه پگاه با موضوع ارزیابی ٩ ماهه اول سال ١۴٠٠، به میزبانی پگاه خراسان در مشهد برگزار شد.

حرکت پگاه درمسیر تحقق اهداف تعیین شده پایش شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ‌(پگاه)، در این جلسه که حسن تاجیک مدیرعامل شرکت آتیه صبا و مصطفی شهریاری معاون اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، عبدالامیر باروتکوب رئیس و محمد مهدی عزیزی نائب رئیس و نرگس یزدانیان عضو هیئت مدیره حضور دارند، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران گزارش عملکرد نه ماهه شرکت را ارائه کرد.

قدوسی با اشاره به دیدار و جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انتظارات و توقعات مجموعه وزارت را به مدیران منتقل و خواستار حرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده، شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های موجود در پگاه تصریح کرد: افزایش روند سودآوری و بازده اقتصادی، تولید محصول با کیفیت بالا برای مشتریان بازارهای داخلی و صادراتی، کاهش قیمت تمام شده،

اجرای منشور های ۱۰ گانه، توجه به سامانه شفافیت، انجام خریدهای اقتصادی، توجه به منابع انسانی، افزایش دریافت شیرخام و توسعه صادرات باید مورد توجه مدیران ارشد قرار گرفته و سیاست‌گذاری در این مسیر انجام شود.

در این جلسه نتایج بررسی شاخص‌های عملکردی نیز اعلام و در گروه شرکت‌های تولیدی لبنی شرکت‌های پگاه اصفهان، زنجان، آذربایجان شرقی و گلپایگان به ترتیب رتبه اول تا چهارم و در گروه شرکت‌های تولیدی غیر لبنی شیرخشک نوزاد پگاه رتبه برتر را کسب کردند.

در گروه کشت و صنعت، شرکت‌های کشت و صنعت فارس و سلماس و در گروه توزیعی شرکت پخش سراسری، مناطق چهار و یک بازارگستر حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

گفتنی است، در این رویداد که به میزبانی پگاه خراسان در شهر مشهد برگزار شد،

جمعی از مدیران دفترمرکزی و شرکت‌های تابعه نیز به‌صورت آنلاین حضور داشتند و این نشست در ۴ نوبت صبح و عصر سه‌شنبه و چهارشنبه ادامه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها