تاثیر مثبت فعالیت‌های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان از دستاوردهای این مجموعه بازدید و فعالیت های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد.

تاثیر مثبت فعالیت‌های معدنی شرکت مس در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش مس پرس، شهاب دهواری در بازدید از غرفه این مجموعه و گفتگو با دست اندرکاران غرفه معدن چهل کوره اذعان داشت: «حضور چهل کوره در استان سیستان و بلوچستان غنیمت است. غنیمتی که باعث ورود تکنولوژی‌های روز به استان شده  از سوی دیگر  و موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.»

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با حضور فعال‌تر شرکت ملی صنایع مس ایران در استان، فعالیت ها و همکاری های خصوصی گسترش بیشتری پیدا کرده و موجبات پیشرفت این منطقه را فراهم آورد.

دهواری در ادامه با طرح های پیشنهادی گسترش چهل کوره نیز آشنا شده و زمینه را برای همکاری این مجموعه با ایمیدرو و سازمان صمت مناسب ارزیابی کرد.

وی در بازدیدی گروهی به همراه دکتر مریم عسکری؛ عضو شورای شهر و مهندس شه بخش؛ نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، از نزدیک با دستاوردهای جدید مجتمع های مختلف شرکت ملی صنایع مس ایران نیز آشنا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها