معرفی دستاوردهای شرکت مس در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، امروز سه شنبه (3 اسفند ماه) با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران و دیگر شرکت های مهم صنعتی و معدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی زاهدان آغاز به کار کرد.

معرفی دستاوردهای شرکت مس در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان

به گزارش مس پرس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته امروز عصر با حضور حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ، محمد جواد خلیلی مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس و دیگر مقامات استانی و کشوری برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور 75 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی به منظور فراهم سازی زمینه رشد و توسعه صنعت معدن و شناسایی و بهره برداری از پتانسیل های موجود این استان آغاز به کار کرد.

در این مراسم، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از معاونان، مدیران استانی و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از جمله داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و محمود رحمتیان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سیستان و بلوچستان از شرکت ها و غرفه های موجود بازدید و پیرامون موانع و توانایی های شرکت های داخلی در زمینه صنایع معدنی و سایر موضوعات با آنان گفت و گو کرد.

گفتنی است «ملی مس» به عنوان یکی از شرکت های مطرح در این دوره از نمایشگاه زاهدان توانسته با حضور پر رنگ خود همانند سال گذشته دستاوردهای معدنی و صنعتی خود را در معرض نمایش قرار دهد.

«طرح تجهیز و راه انداری معدن و کارخانه تغلیظ چهل کوره زاهدان» از جمله پروژه های شرکت ملی مس است که از نیمه دوم سال 1389 آغاز شده و در سال 1395 به بهره برداری رسید. بر اساس نتایج گزارش های تهیه شده، این طرح نه تنها می تواند موجب رونق اقتصادی منطقه شود، بلکه زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را فراهم کرده است.

ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، ذوب آهن، تهیه و تولید موادمعدنی، ، صدر تامین و اوپال کانی پارسیان از جمله شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان هستند.

مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته روز جمعه ششم اسفند ماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها