اهدای لوح تقدیر و تندیس به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس؛

نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» به شرکت مس اهدا شد

شرکت ملی مس در «هفدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی» و «هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران»، موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» و تندیس روابط عمومی برتر در «بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی» و «روابط عمومی بحران» شد.

نشان ویژه «روابط عمومی اثربخش» به شرکت مس اهدا شد

 به گزارش مس پرس، روز(یکشنبه 26 دی ماه)، «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، کارشناسان روابط عمومی ایران و استادان بین‌المللی، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در بخش «روابط عمومی بحران» بر اساس رأی هیئت داوران «هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، مدیریت راهبردی و خلاقیت در کار تندیس روابط‌ عمومی برتر به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس تعلق گرفت. 

 همچنین در بخش «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» شرکت مس به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد و از محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی به پاس خلاقیت و فعالیت های ارزشمند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر بعمل آمد.

 شایان ذکر است در «هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی»، دارابی قائم‌مقام وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن سخنرانی کردند.

 *روابط‌عمومی‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون برتر شدند

 همچنین در «هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) مجتمع مس سرچشمه نیز با رأی هیئت داوران در بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی» و «ارتباطات الکترونیکی و مجازی» موفق به دریافت لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» شد.

 مجتمع مس سونگون نیز توانست در 3 بخش «مطالعات ارتباطی و افکار عمومی»، «برنامه‌ریزی ارتباطی» و  «اطلاع رسانی» بر اساس نظر هیئت داوران، لوح و جایزه «روابط عمومی برتر» را دریافت کند.

 علاوه بر این، مجتمع مس شهر بابک در این دوره از جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» در بخش «ارتباطات رسانه ای» و «ارتباطات فرهنگی» موفق به اخذ تندیس «روابط عمومی برتر» شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها