دو نشان برتر سال 1400 برای مدیرعامل و روابط عمومی شرکت آلومینای ایران

هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، همزمان با هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با حضور بیش از ۲۵۰ سازمان و شرکت، بیست و ششم دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دو نشان برتر سال 1400 برای مدیرعامل و روابط عمومی شرکت آلومینای ایران

در این رویداد نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر» به مهندس زارع مدیر عامل شرکت آلومینای ایران اعطا و با اهدای تندیس، از وی تقدیر به عمل آمد.

مدیر ارشد ارتباط‌ گستر بر اساس چهار شاخص ، ارتباط مناسب با رسانه‌ها، داشتن ارتباطات مناسب با پرسنل و همکاران، داشتن منش و شخصیت ارتباطی و حمایت از حوزه ارتباطات و روابط عمومی انتخاب می شود. 

لازم به ذکر است که در این رویداد روابط عمومی شرکت آلومینای ایران نیز به عنوان روابط عمومی برتر در شاخه برنامه ریزی ارتباطی و پیوست ارتباطی کشوری معرفی و از آقای سید احمد قلعه نویی مدیر ارتباطات و روابط عمومی  این شرکت با اهداء لوح تقدیر و تندیس تقدیر بعمل آمد.

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین المللی روابط عمومی» و با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا» و « ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی» عصر روز یکشنبه ۲۶ دی ماه به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها