همزمان با سفر رئیس جمهور انجام شد؛

حضور فعال صندوق بازنشستگی استان هرمزگان در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان از حضور فعال این صندوق و نمایندگان ستاد صندوق بازنشستگی در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

حضور فعال صندوق بازنشستگی استان هرمزگان در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، همزمان با سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهوری به استان هرمزگان، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگوی مراجعان بود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: میز خدمت استان با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و مهری طالبی دارستانی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به مراجعان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر در محل مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس برپا شد.

به گفته محمد تقی جلیلی بهابادی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان و حمیدرضا شیخی رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان نماینده این صندوق در محل برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافته و پاسخگوی سوالات بازنشستگان و مراجعه کنندگان بودند.

گفتنی‌است در استان هرمزگان بیش از ۱۸ هزار نفر از بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها