معاون وزیر صمت از غرفه مس بازدید کرد

حضور شرکت مس در دهمین نمایشگاه بین‌المللی Minex 2021

دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی Minex 2021 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه‌شنبه 11 آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) شبستان، آغاز به کار کرد.

حضور شرکت مس در دهمین نمایشگاه بین‌المللی Minex 2021

به گزارش مس پرس، شرکت‌های فعال و تخصصی در زمینه معدن و صنایع معدنی در این نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات، اکتشاف، صنایع معدنی و HSE به نمایش گذاشتند.
در همین راستا شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه مجتمع‌های زیرمجموعه «مس سرچشمه»، ‌«مس شهر بابک» و «مس سونگون» آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تولید، محیط زیست و اکتشاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

بازدید معاون وزیر صمت از غرفه شرکت مس

در جریان برگزاری این نمایشگاه علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور و حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی از غرفه شرکت مس بازدید به عمل آوردند.
بر اساس این گزارش، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات شرکت ملی مس در گفت‌وگو با استاندار خراسان جنوبی گزارشی از آخرین فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید، توسعه و اکتشاف ارائه داد.
گفتنی است این نمایشگاه به مدت 3 روز در مصلی امام خمینی (ره) برای بازدیدگنندکان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها