با حضور فعال شرکت ملی صنایع مس ایران صورت گرفت؛

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، ماشین آلات و صنایع وابسته در تبریز

هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با مشارکت فعال شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، ماشین آلات و صنایع وابسته در تبریز

به گزارش مس پرس، این نمایشگاه با حضور علی جهانگیری معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، حبیب امین‌زاده رییس صنعت، معدن و تجارت، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس و جمعی از  مقامات استانی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش،  بعد از افتتاح این نمایشگاه، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران،  رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی، معاونت معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مدیر روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی و مدیر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران حضور یافتند. در جریان این بازدید، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس گزارشی از  دستاوردها و آخرین اقدامات این شرکت در حوزه توسعه به ویژه در منطقه آذربایجان شرقی به معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی ارائه دادند.  

گفتنی است این نمایشگاه از 6 لغایت 9 تیر ماه با حضور صاحبان صنایع و فناوری در مرکز نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شده است و شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های تابعه آن در سالن پروین اعتصامی میزبان علاقمندان است.

بر اساس این گزارش ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 لغایت 22 خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها