آتش‌نشان پتروشیمی جم و مربی تیم کشتی ایران از مسابقات جهانی نروژ می‌گوید

«احسان امینی»، مربی ارشد تیم ملی کشتی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران و آتش‌نشان جوان و پر افتخار پتروشیمی جم است. وی در ترکیب مربیان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که مردادماه سال جاری در کشور روسیه برگزار شد حضور داشت که تیم ایران موفق به کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شده و با اقتدار قهرمان جهان شد.

آتش‌نشان پتروشیمی جم و مربی تیم کشتی ایران از مسابقات جهانی نروژ می‌گوید

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان «احسان امینی»، به عنوان مربی ارشد تیم ملی کشتی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور نروژ که هم‌اکنون در حال برگزاری است، انتخاب شد. 

امینی از سال 1378 کشتی‌ را آغاز کرده، او دارنده مقام قهرمانی کشور، آسیا و جام جهانی است که در المپیادها و مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی در رده‌های نوجوانان و جوانان، بزرگسالان درخشیده است. 

این ورزشکار جوان با اشاره به کسب موفقیت در این رقابت‌ها و چگونگی فعالیت خود در این عرصه عنوان کرد: در چند سالی که به عسلویه آمدم تا حدودی از کشتی حرفه‌ای فاصله گرفتم؛ اما با تغییر مدیریت فدراسیون کشتی و با توجه به شناخت قبلی که داشتم و همچنین تصمیم فدراسیون مبنی بر استفاده از مربیان جوان زمینه‌ای برای حضور مجدد من فراهم شد. 

وی با بیان بخشی از مشکلات و همچنین حمایت‌ها در این مسیر دشوار گفت: فدراسیون کشتی برای ماموریت نامه‌نگاری کردند و از طریق فدراسیون خیلی پیگیری کردند و ماموریت 6 ماهه من به 4 ماهه و سپس 3 ماهه تبدیل شد، من از حمایت و توجه مدیران و مسئولان شرکت تشکر می‌کنم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. 

آتش‌نشان پتروشیمی جم خاطرنشان کرد: شاید پروسه مربیگری من یکی دو سالی طول بکشد و چندماهی زمان ببرد، اگر شرکت این اجازه را بدهد و این شرایط را برایم فراهم کند شاید بتوانم تا بازی‌های آسیایی بعدی و المپیک پاریس با تیم ملّی همراه باشم. اگر هم این شرایط فراهم نشود چون اولویت من کارم است، بعد از مسابقات جهانی نروژ و از نیمه مهرماه به سر کارم برمی‌گردم. 

وی افزود: البته از نروژ که برگردم پایان ماموریت من است و فعلا هم اردویی نداریم، در واقع تا چندماهی اردوها تعطیل است. البته شاید چند ماه بعد شروع اردوها، بازی‌های جهانی و آسیایی باشد و تا المپیک پاییز این روند ادامه دارد. 

امینی در خصوص امکانات و شرایط مجموعه در عرصه توجه و حمایت از ورزشکاران اظهار کرد: من از ترم بعد دانشجوی دکترا هستم، فدراسیون کشتی به دوشغله ها حقوق نمی‌دهد، بنابراین نیاز به حمایت در دریافت ماموریت‌ها و مشکلات دیگر داریم که امیدوارم نهایت همکاری را با من داشته باشند.  

مربی ارشد تیم ملی کشتی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در این مسیر مشکلات زیادی داشتیم اما موفق شدیم به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در کشور روسیه راه پیدا کنیم و خدا را شکر می‌کنم که یک نتیجه خوب و تاریخی گرفتیم و فکر می‌کنم هیچوقت در طول تاریخ سابقه نداشته که ایران قهرمان دنیا شود آن هم با 5 مدال طلا، که به لطف خدا و همراهی‌هایی که صورت گرفت این اتفاق افتاد. 

ورزشکار پرافتخار ایرانی بیان کرد: این افتخارات شخصی نیست، برای یک تیم، یک کشور و یک مملکت است و من دوست دارم شرکت ما هم در این افتخار ملی سهمی داشته باشد و یک نماینده از مجموعه جم حضور داشته باشد. این هم فقط با حمایت مسئولان شرکت محقق می‌شود. 

وی با تشکر از همکارانش در مجموعه آتش‌نشانی شرکت عنوان کرد: من انتظار هیچ پاداش و تجلیلی را ندارم و از تمام همکارانم تشکر ویژه دارم، چرا که در آتش نشانی کار یک نفر بین بقیه نیروها تقسیم می‌شود و در این مدت همکارانم خیلی زحمت کشیده‌اند و لازم است که از همه آنان قدردانی نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها