مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان:

امسال یک هزار و ۷۴۱ نفر از فرهنگیان کردستان بازنشسته می‌شوند

مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار نفر در استان کردستان جزو بازنشستگان کشوری هستند گفت: در مهر امسال نیز یک هزار و ۷۴۱ نفر از فرهنگیان به جمع بازنشستگان کشوری استان اضافه می‌شوند.

امسال یک هزار و ۷۴۱ نفر از فرهنگیان کردستان بازنشسته می‌شوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد احمدی در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، اظهار داشت: در کنار تعداد بازنشستگان تحت پوشش این صندوق در استان کردستان، هم اکنون کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز در ادارات استان کردستان مشغول به کار هستند که قرار است در ماه جاری یک هزار و ۷۴۱ نفر از شاغلان فرهنگی به جمع بازنشستگان تحت پوشش این مدیریت اضافه شوند.

احمدی تاکید کرد: همه همکاران این مدیریت بسیج شده اند تا بتوانیم احکام عزیزان فرهنگی که تا مهرماه امسال بازنشسته می شوند را صادر کرده تا برقراری حقوق برای بخش اعظمی از این عزیزان به سرعت انجام شود.

وی در خصوص طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان هم گفت: با ابلاغ این طرح در کشور کردستان جزو استان‌های پیشرو در این زمینه بود و هم اکنون بازنشستگان کشوری استان حدود ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم رتبه خود در ادارات را دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همچنین افزود: تا یک ماه آینده خانه امید سنندج که شامل بخش های مختلفی از جمله پزشک عمومی، کتابخانه و آمفی تئاتر است برای خدمات رسانی به بازنشستگان تحت پوشش افتتاح می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها