مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام گروه بهمن آنلاین برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه بهمن (سهامی عام) به صورت آنلاین برگزار شد.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام گروه بهمن آنلاین برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه بهمن (سهامی عام) ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1400/04/20 در سالن همایش بهمن موتور و با حضور 70/6 درصد از سهامداران برگزار شد.

طبق مقررات اساسنامه، ترکیب هیات رئیسه مجمع گروه بهمن از دکتر جمشید ایمانی به نمایندگی از شرکت ویسمن موتور به عنوان رییس جلسه، حمیدرضا منجی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری کیا مهستان و کیوان قاصدی به نمایندگی از شرکت بازرگانی سروش بهمن به عنوان ناظر، مهدی ساعتچی به عنوان دبیر و با حضور مهندس بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن تشکیل شد.

هیات رئیسه ضمن قبول سمت و با در نظر گرفتن لیست صاحبان سهام حاضر در مجمع و همچنین حضور نماینده حسابرس و بازرس قانونی شرکت و سازمان بورس و اوراق بهادار رسمیت جلسه را اعلام کرد.

بنا بر اعلام گروه بهمن، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع گروه بهمن با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این شرکت اقدام کردند.

گفتنی است مجمع پس از بحث و تبادل نظر و توضیحات ارائه شده از سوی هیات مدیره و مدیر عامل در خصوص انتشار اوراق تبعی طبق ماده 19 اساسنامه که اخذ مصوبه مجمع عمومی عادی را یادآور می شود، تشکیل شد. با توجه به اینکه گروه بهمن در مورد انتشار اوراق مذکور به عنوان بانی می باشد، ضمن تاکید بر استفاده از روش های نوین تامین مالی، اصل موضوع را تصویب و روش های اجرای آن را پس از اخذ مجوزهای لازم در اختیار هیات مدیره قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها