مهندس عتیقی در بیست‌و‌نهمین مجمع سالانه شرکت گل‌گهر:

برای بازدهی بیشتر گل‌گهر در بازارسرمایه برنامه‌های خوبی داریم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برای سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹، در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

 برای بازدهی بیشتر گل‌گهر در بازارسرمایه برنامه‌های خوبی داریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این مجمع گفت: در سال ۹۹ حدود ۱۵.۳ میلیون تن کنسانتره و ۱۲.۲ میلیون گندله و ۴ میلیون آهن آسفنجی در منطقه گل‌گهر تولید شده است و در واقع  سال ۹۹ این شرکت سهم تولید ۴۲درصدی کنسانتره و ۲۷ درصدی گندله را به خود اختصاص داد.

مهندس ایمان عتیقی افزود: در ۳ ماهه اول امسال، تولید گل‌گهر۱۴درصد و فروش آن ۲۲۰ درصد رشد داشته است. همچنین گل‌گهر در سال ۹۹ بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان درآمد اصلی و دارایی شرکت ۶۳ درصد و سود ناخالص تلفیقی نیز رشد ۱۹۲ درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: شرکت گل‌گهر در بحث مزیت منطقه‌ای جزو محدود شرکت‌هایی است که زنجیره فولاد را به صورت کامل در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر ادامه داد: گل‌گهر پنجمین شرکت در بورس است و برای بازدهی گل‌گهر در بازار سرمایه برنامه های خوبی داریم که یکی از آنها در ۴۰ روز آینده انجام می شود و گهر ترابر و جهان فولاد را به بورس وارد می‌کنیم. وی افزود: تکمیل زنجیره فولاد و تامین سنگ، بهینه سازی و تنوع تولید محصولات غیر فولادی در برنامه های ما قرار دارد.

به گفته وی، در نهایت میزان سود خالص به مقدار ۱۴۱.۶۰۳.۲۸۲ میلیون ریال شده است که در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۱۱۷ درصدی را به ثبت رسانده است.  امیر حسین نادری رییس مجمع نیز گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در شرایط سخت تحریم یکی از دوره‌های طلایی خود را گذرانده و این شرکت کارنامه مثبتی در مجموعه و زیرمجموعه‌های خود داشته است. چراکه شرایط سختی در کشور داریم‌ و در کل مجموعه‌های گل گهر این افتخار را آفریدند. در پایان این مجمع، برای هر سهم ۱۳۰ تومان سود تقسیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها